‌۶۴ ‌محکوم‌ متواری ‌شده در بوشهر

به گزارش رکنا، سردار حیدر سوسنی در بوشهر با اشاره به اینکه سامانه 110 پل ارتباطی مردم با پلیس است اظهار داشت: مردم در زمینه‌های مختلف، مشکلات خود را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان می‌گذارند.

وی با اشاره به بیش از 300 هزار تماس مردمی با پلیس 110 در 4 ماه نخست امسال تصریح کرد: این تعداد تماس نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: از این تعداد تماس بیش از 93 هزار مورد آن معادل 17 درصد کل تماس‌ها منجر به عملیات پلیسی شد.

رئیس پلیس استان بوشهر اضافه کرد: در این راستا 211 هزار 267 تماس مردم با سامانه 110 استان بوشهر راهنمایی و ارشاد از پلیس بود.

افزایش 23 درصدی انتقادات مردم از پلیس

وی عملکرد سامانه 197 پلیس را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: از طریق این سامانه انتقادات ، شکایات، تقدیر و پیشنهادات مردم مورد توجه قرار گرفته می‌شود.

سردار سوسنی با بیان اینکه ‌امسال انتقادات مردم از پلیس تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد داشته است که تلاش شده به این انتقادات رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این مدت شکایات مردم از پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد کاهش یافته است گفت: این مهم نشان‌دهنده عملکرد مطلوب پلیس و رضایت‌مندی مردم از نیروی انتظامی است.

افزایش صدور گذرنامه در 4 ماه امسال

رئیس پلیس استان بوشهر از افزایش صدور گذرنامه در 4 ماه امسال خبر داد و بیان کرد: صدور و تمدید روادید در 4 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 109 درصد افزایش یافته و خروج مسافران خارجی از استان بوشهر 14 درصد و ورود مسافران خارجی به استان 20 درصد کاهش و تردد اتباع بیگانه در استان 13 درصد افزایش داشته است

وی از صدور گذرنامه اربعین حسینی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: فرآیند ثبت و درخواست و صدور گذرنامه زیارتی اربعین حسینی به‌زودی از فراجا ابلاغ می‌شود تا بهتر، آسان‌تر و سریع‌تر خدمات ارائه شود و در حال حاضر خدمات لازم به زائران عرضه می‌شود.

سردار سوسنی از استقرار نمایندگی پلیس صدور گذرنامه در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خبر داد و با اشاره به جرایم و سرقت‌ها در 4 ماه امسال تصریح کرد: بر اساس شاخص‌های امنیتی الحمدلله وضعیت استان مطلوب است.

شناسایی 64 نفر از محکومان متواری ‌

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در حوزه سرقت‌ها استان بوشهر رتبه بیست و هفتم دارد گفت: استان بوشهر در حوزه سرقت مسلحانه رتبه سیزدهم کشور دارد و در سرقت به عنف هفدهم و در قتل استان بوشهر بیست و دوم است.

وی بوشهر را در حوزه شرارت استان آخر دانست و بیان کرد: در نظام درگیری بوشهر، استان بیست و هشتم است و 99 درصد درگیری‌های استان بوشهر به صورت فردی و 1 درصد به‌صورت دسته‌جمعی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه 37 درصد اموال سرقتی مردم به دست آنها رسیده است افزود: در این راستا ضمن شناسایی و دستگیری 157 نفر مالخران اموال سرقتی، 64 نفر از محکومان متواری شناسایی و دستگیر شده است.

کاهش 17 درصدی وقوع سرقت مسلحانه

رئیس پلیس استان بوشهر از کاهش 17 درصدی وقوع سرقت مسلحانه در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا سرقت کابل برق 41 درصد در 4 ماه نخست امسال در استان بوشهر کاهش یافته است.

سردار سوسنی با اشاره به انهدام 19 باند فعال در جرایم سرقت در سال جاری تاکنون در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: 95 درصد از جرایم جعل و کلاهبرداری توسط مأموران آگاهی استان بوشهر کشف شده است.

 

کدخبر: 917223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟