آزار سیاه 2 دختر توسط 3 پسر عمو در باغ شیطان / فیلم شان را همه دیدند + جزییات

به گزارش رکنا، قضات دادگاه حکم بازداشت ۲ پسر شیطان صفت را صادر کردند و پسر عموی دیگر آنها که زیر ۱۸ سال سن داشت روانه کانون اصلاح و تربیت شد.

شکایت از سه پسرعمو

رسیدگی به این پرونده  از یک ماه قبل با شکایت دو  دختر نوجوان از 3 پسر عمو که آنها را آزار داده و از آنها فیلم سیاه تهیه کرده بودند آغاز شد. سپیده و آیلین ۱۷ ساله که به پلیس آگاهی رفته بودند به تشریح شکایتشان پرداختند.

سپیده گفت: مدتی قبل من در فضای مجازی با پسر ۲۰ ساله ای به نام مبین آشنا شدم. اما چند روز بعد وقتی پسر عمویش ایمان را دیدم او به من ابراز علاقه کرد و رابطه دوستی من و ایمان با هم شروع شد. من و ایمان چند بار یکدیگر را ملاقات کردیم. او می گفت قصد دارد با من ازدواج کند. تا  اینکه دوست صمیمی‌ام آیلین هم با پسر عموی دیگر آنها به نام کیان آشنا شد. ما چند بار 5 نفری با هم برای تفریح بیرون رفتیم ولی آخرین بار وقتی  همراه هم به باغی در خیرآباد رفته بودیم ایمان و کیان من و دوستم را آزار دادند و مبین از ما فیلم گرفت. ما التماس کردیم دست از سرمان بردازند و از ما فیلم نگیرند اما آنها اهمیتی ندادند.آنها تهدید کردند اگر در این باره به کسی حرفی بزنیم فیلم را پخش می کنند. تا اینکه دو روز بعد فهمیدیم  آنها فیلم سیاه را پخش کرده اند.حالا  ما  به خاطر آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه از آنها شکایت داریم.

 با این شکایت سه پسر عمو بازداشت شدند و ماموران در بازرسی گوشی موبایل مبین به فیلم سیاه دست یافتند.

به این ترتیب نخستین جلسه تحقیق از 3 پسر عمو در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

 در دادگاه

در این جلسه سپیده گفت :من در فضای مجازی با مبین آشنا شده بودم ولی بعد از چند روز با پسر عمویش ایمان آشنا شدم. او که پسر مودبی بود  به من ابراز علاقه کرد و رابطه دوستانه ما با هم شروع شد. چند روز بعد هم دوست صمیمی ام آیلین با کیان آشنا شد. ما گاهی اوقات تلفنی با هم صحبت می‌کردیم .ولی آخرین بار که برای تفریح همگی به باغی در خیرآباد رفته بودیم ایمان مرا و کیان  آیلین را آزار داد و مبین نیز از ما فیلم گرفت. من و دوستم التماس کردیم دست از سرمان بردارند اما گوش نکردند. آنها وحشیانه ما را شکنجه دادند و باور کنید  ما اصلاً راضی به برقراری این رابطه نبودیم  و فقط برای تفریح به باغ رفته بودیم.

آیلین نیز  که اشک می ریخت اظهارات دوستش را تایید کرد و  گفت: بعد از این ماجرا من و سپیده ترسیده بودیم. به همین خاطر وقتی به خانه برگشتیم سکوت کردیم و به کسی حرفی نزدیم. تا اینکه دو روز بعد دوست صمیمی‌مان  به نام مرجان حرف هایی زد که از شنیدن آن شوکه شدیم. او گفت فیلم ما پخش شده  است.ما حرفش را باور نکردیم اما مرجان  گفت نامزدش فیلم آزار و اذیت ما را دیده است .

دختر نوجوان ادامه داد: حالا که فیلم ما پخش شده و آبروی ما رفته از این 3 پسر شکایت داریم و برایشان اشد مجازات می خواهیمم.

سپس متهمان یک به یک در جایگاه ویژه ایستادند .

مبین گفت: قبول دارم من از دو دختر فیلم گرفتم و فیلم در گوشی موبایلم ذخیره شده بود اما من فیلم را پخش نکردم و نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده است .ما فقط از آنها فیلم گرفته بودیم تا تهدید کنیم علیه ما شکایت نکنند.

ایمان ۱۹ ساله  وقتی در جایگاه ویژه ایستاد ادعا کرد با میل سپیده با او  رابطه برقرار کرده و اتهام تجاوز را نپذیرفت.

 کیان ۱۷ ساله نیز منکر آزار و اذیت آیلین شد.وی گفت: آیلین و دوستش با میل خودشان همراه ما به باغ آمده بودند. ما فیلم آنها را پخش نکردیم و نمی دانیم چه کسی اینکار را کرده است.حالا که فیلم آنها پخش شده علیه ما شکایت کرده اند.

 در پایان جلسه قضات دادگاه حکم بازداشت مبین و ایمان را صادر  کردند و آنها روانه زندان شدند. کیان ۱۷ ساله نیز به کانون اصلاح و تربیت منتقل شد. قرار است با تکمیل تحقیقات و بررسی فیلم سیاه  از سوی کارشناسان ،سه متهم در دادگاه از خود دفاع کنند.این در حالی است که دو شاکی برای آنها درخواست اعدام را مطرح کرده اند.

کدخبر: 916944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟