بازداشت سارقان مغازه سرهنگ بازنشسته در اهواز + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز به خبرنگار رکنا گفت: درپی وقوع یک فقره سرقت تلویزیون های ال ای دی از مغازه یکی ازسرهنگ های بازنشسته نیروی انتظامی در یکی از نقاط اهواز، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان  پلیس اهواز قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ مرد جوان با شگرد تخریب قفل در مغازه‌ ها اقدام به سرقت از مغازه تلویزیون فروشی کرده و از صحنه جرم متواری شدند.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز گفت: بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان دایره تجسس کلانتری 15 اهواز  راهی صحنه‌های وقوع جرم شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت سارقان حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها سابقه دار هستند.

سرهنگ زلقی عنوان کرد: کارآگاهان به دنبال کشف این سرنخ مهم در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمان را در یکی از نقاط اهواز شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری هر 2 متهم در یک عملیات منسجم شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شده است، تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری، 15 هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه‌ سرهنگ بازنشسته پلیس با شگرد تخریب قفل درب مغازه‌ اعتراف کردند متهمین پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

علی رنجکش

کدخبر: 916567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟