پارکینگ‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران پر شده است/ شهروندان با خودروی شخصی مراجعه نکنند

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در محل نمایشگاه های دائمی تهران و به علت مراجعه شهروندان به نمایشگاه در خیابان های پیرامونی محدوده شاهد بار پرحجم ترافیک می باشیم.

وی افزود: حجم انبوهی از شهروندان برای بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران مراجعه کرده و به همین علت و مراجعه بیش از پیش شهروندان و اتمام ظرفیت محل های پارک، پارکینگ های نمایشگاه اشباع شده و دیگر امکان ورود خودرو ها به داخل پارکینگ نیست.

سرهنگ شریفی ادامه داد: شهروندان و علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه با خودروی شخصی به این محدوده و پارکینگ‌ها مراجعه کردند و به این ترتیب از ساعاتی پیش حجم خودروهای درخواست کننده برای پارک در پارکینگ افزایش یافته و موجب ایجاد ترافیک سنگین در بزرگراه چمران و مسیرهای منتهی به نمایشگاه شده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در محل و معابر پیرامونی حضور دارند و مشغول روان سازی ترافیک هستند و نیاز هست شهروندان با همکاران بنده دراین خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: به همه شهروندان و مسافرانی که قصد حضور و استفاده از نمایشگاه بین‌المللی تهران را دارند توصیه می‌شود تا اطلاع رسانی بعدی پلیس راهور تهران بزرگ از تردد با خودروهای شخصی خود در مسیرهای منتهی به پارکینگ‌های نمایشگاه خودداری و پلیس را در مدیریت ترافیک شهری این منطقه یاری نمایند.

کدخبر: 916484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟