عکس دردسرساز مدیرعامل شرکت در موبایل خانم کارمندش / او به قتل رسید

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال ناپدید شدن مدیر یک شرکت خصوصی به نام آرین آغاز شد.

 پدر وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: پسر ۲۷ ساله‌ام مدیر یک شرکت خصوصی است و در شرکتش چندین کارمند دارد. او دیروز از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. کارمندان شرکت می‌گویند او از صبح به شرکت نرفته و گوشی موبایلش هم خاموش است. ما می‌ترسیم بلایی سرش آمده باشد.

 تلاش برای افشای راز ناپدید شدن مدیر جوان آغاز شد. تا اینکه پلیس جسد خونین وی را در خودرو اش در حاشیه تهران یافت که شواهد نشان می‌داد با ضربه‌های چاقو از پا درآمده است.

 جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند .

ماموران در نخستین گام از  تحقیقات به بررسی فهرست مکالمات تلفنی آرین پرداختند و دریافتند وی آخرین بار با همسر یکی از کارمندانش به نام فائقه قرار ملاقات داشته است .

با افشای این ماجرا فائقه ۲۶ ساله تحت بازجویی قرار گرفت.

ملاقات شوم با مدیر شرکت

وی گفت: من چند ماه قبل به عنوان کارمند در شرکت خصوصی مشغول به کار شدم و مدیر شرکت هم از کارم راضی بود. اما شوهرم که مرد بدبینی است گمان می‌کرد با مدیر شرکت رابطه پنهانی دارم. بارها به او گفتم اشتباه می‌کند اما قبول نمی‌کرد. آخرین بار وقتی گوشی موبایلم را بررسی کرد و عکس‌های صاحب شرکت را که در حال برگزاری جلسه در شرکت بود دید عصبانی شد. من به او گفتم از برگزاری جلسات در شرکت عکس گرفته‌ام و به همین خاطر عکس‌های مدیر شرکت در گوشی ام است اما او حرفم را  قبول نمی‌کرد. شوهرم آخرین بار با مدیر شرکت قرار ملاقات گذاشت و برای صحبت کردن با صاحبکارم از خانه بیرون رفت. شوهرم وقتی عصر به خانه برگشت هراسان بود. او گفت دیگر حق ندارم برای کار کردن به شرکت بروم.

اعتراف به جنایت

به دنبال اظهارات زن جوان، شوهر ۳۰ ساله وی به اسم مجید بازداشت شد و به قتل مدیر شرکت اعتراف کرد. وی گفت مدتی بود همسرم در شرکت خصوصی مشغول به کار شده بود. اما در این مدت  گمان می‌کردم به من بی‌اعتنا شده است. من فکر می‌کردم او با مدیر شرکت که پسر جوانی بود رابطه پنهانی دارد. آخرین بار وقتی عکس‌های مدیر شرکت را در گوشی موبایل همسرم دیدم عصبانی شدم و با آرین تماس گرفتم. من با او قرار ملاقات گذاشتم  و او با ماشین دنبالم آمد و گفت با همسر من هیچ رابطه پنهانی ندارد. حتی گفت اگر راضی به کار کردن همسرم نیستم لازم نیست دیگر فائقه برای کار به شرکت بیاید. اما من و آرین با هم درگیر شدیم و من با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به او زدم. سپس ماشین او را ترک کردم و به خانه برگشتم.

 به دنبال اعترافات مرد بدبین وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و برایش کیفرخواست صادر شد.

پرونده جنایت به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به اتهام مرد بدبین رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

کدخبر: 916218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟