شلیک دقیق پلیس پایان تعقیب و گریز هالیوودی دزدان در تهران

به گزارش رکنا، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: 10 مرداد ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 120 سید خندان در محدوده خیابان ابوذر غفاری تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پراید با 3 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی پراید چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشداری ماموران بی‌توجهی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح به لاستیک خودروی متهمان شلیک کردند که در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری 3 مرد جوان شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی و مراجعه به مخفیگاه متهمان موفق به کشف یک خودروی مسروقه دیگر شدند.

سردار گودرزی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پراید آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی 20 فقره دیگر سرقت‌های سرقت خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت‌ خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند

کدخبر: 916074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟