آتش سوزی بزرگ در  کارخانه «پتروپالایش گهر دورود»

به گزارش رکنا ،  فرهاد زیویار عصر چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: تاکنون به غیر از خساراتی که به محل آتش‌سوزی وارد شده است، مشکل خاصی پیش نیامده و روند اطفای حریق به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به اعلام آماده‌باش به ساکنان روستای “داریاب” مجاور شهرک صنعتی دورود، تصریح کرد: تیم‌های واکنش سریع و بحران در موقعیت مستقر بوده و عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد.

استاندار لرستان با اشاره به مصدوم شدن ۲ نفر در حادثه آتش‌سوزی این کارخانه، بیان کرد: یک نفر از این افراد دچار ۳۰ درصد سوختگی شده است که به بیمارستان هفت تیر دورود منتقل شد و یک نفر هم دچار تنگی نفس شد که حال عمومی وی رضایت‌بخش است.

زیویار افزود: برای مهار آتش‌سوزی علاوه بر تجهیزات شهرستان دورود، از تجهیزات شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، بروجرد و خرم‌آباد نیز استفاده شده و همچنین تجهیزات پتروشیمی اراک و پالایشگاه شازند نیز به کار گیری شده است.

استاندار با بیان اینکه تاکید ما در ستاد مدیریت بحران جلوگیری از سرایت آتش به سایر مخازن کارخانه است، افزود: تا زمان اتمام عملیات مهار آتش، حالت آماده‌باش همچنان ادامه خواهد داشت.

از ساعت ۱۱ صبح امروز یک شرکت تولیدمواد بنزینی (نفتا) در شهرک صنعتی دورود دچار حریق شد و تلاش برای اطفای آن همچنان ادامه دارد.

 

کدخبر: 915508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟