پسر جوان مزاحم مادرش را کشت / افشای راز کشف جسد مرد جوان در شهرری

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت 23 شامگاه پنج شنبه 15 تیرماه ماجرای کشف جسد مردی در شهرری به پلیس مخابره شد و خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره 10 برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم با جسد مرد 45 ساله ای روبرو شدند که هدف 6 ضربه چاقو قرار گرفته بود و بررسی ها نشان از آن داشت که مرد جوان در چند قدمی خانه اش به قتل رسیده است.

بازپرس پرونده پس از حضور در صحنه جرم و بررسی های میدان دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را منتقل کرد و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

دستگیری قاتل فراری

تجسس های پلیسی برای افشای این جنایت خونین ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران اطلاع پیدا کردند که قربانی جنایت از چندی قبل با پسر جوانی که در همان منطقه زندگی می کند اختلاف و درگیری داشته و برای هم چاقو کشیدند.

همین سرنخ کافی بود تا تیم پلیسی با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه پسر جوان را ردیابی کردند و شامگاه دوشنبه 9 تیرماه در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

اعتراف به قتل

قاتل 18 ساله پس از دستگیری در اعترافاتش گفت: از مدت ها قبل مقتول برای مادرم ایجاد مزاحمت کرده بود و بارها به او گفته بودم که دست از مزاحمت هایش بردارد و حتی در این مدت چند بار با هم درگیر شدیم اما او دست بردار نبود.

وی افزود: روز حادثه از میهمانی به خانه برمی گشتم که مرد جوان را دیدم که دوباره با هم درگیر شدیم و با چاقویی که همراهم بود ضرباتی به او زدم و پا به فرار گذاشتم.

بنا بر این گزارش، متهم به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

کدخبر: 915106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟