شبیخون پلیس به 43 سارق حرفه ای در آبادان

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار داشت: با هدف ناامن کردن اماکن و محلات شهرستان آبادان برای افراد متخلف و مجرم و همچنین در راستای پاکسازی نقاط آلوده طی 5 روز اخیر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پلیس پیشگیری و آگاهی وبا استفاده از توان عملیاتی ماموران انتظامی کلانتری ،پاسگاه و یگان امداد در این شهرستان اجرا گردید.

 وی افزود: کشف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 11 دستگاه گوشی همراه، 3 دستگاه دوچرخه سواری، 5 دستگاه سیلندر گاز، ‌9 دستگاه پمپ آب، ‌‌8 دستگاه دریل برقی، یک دستگاه موتورجوش، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه موتورکولرگازی، 117 متر کابل برق فشار قوی همراه با مقادیری انواع مواد مخدر  از جمله دستاوردهای این طرح بود.

 این مقام انتظامی از تشکیل پرونده علیه متهمان و معرفی آنان به دستگاه قضایی خبر داد وخاطرنشان کرد از دیگر نتایج این طرح می‌توان به کشف 72 فقره انواع سرقت و توقیف 35 دستگاه موتورسیکلت متخلف و 4 دستگاه خودرو سواری اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان ضمن تأکید بر ضرورت مشارکت و همراهی شهروندان در راستای حفظ و ارتقاء امنیت از همکاری خوب  شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح های انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

علی رنجکش

کدخبر: 914202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟