بخاطر دخترم قاتل شدم / دادستان این ادعا را پذیرفت + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال وقوع درگیری در خیابان سجاد جنوبی در محله فلاح آغاز شد . در درگیری که میان 2 دستفروش رخ داده بود هر دو آنها زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

اما ساعتی بعد یکی از آنها به نام حامد که از ناحیه گردن چاقو خورده بود تسلیم مرگ شد. با مرگ حامد همکار وی به نام سامان که او نیز زخمی شده و در بیمارستان بستری بود تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد .

سامان گفت: من و حامد مدت‌هاست در خیابان سجاده جنوبی دستفروش هستیم. من حامد را از قبل می‌شناختم و هیچ خصومتی با او نداشتم .او آخرین بار مست بود و حال طبیعی نداشت که بی‌دلیل دعوا راه انداخت .او که بساط جگرکی داشت به رویم چاقو کشید. من به او اعتراض کردم اما او با چاقو ضربه‌ای به دستم زد .دخترم هم آنجا حضور داشت و من به خاطر حضور دخترم کوتاه آمدم و سعی کردم حامد را آرام کنم  اما نشد.

وی ادامه داد: او دوباره به سمتم حمله ور شد. او فریاد می‌کشید و می‌گفت می‌خواهد مرا بکشد . به همین خاطر در دفاع از خودم و دخترم چاقو را از دستش گرفتم .من راهی غیر از دفاع نداشتم به همین خاطر چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد و دعوا را تمام کند. اما نمی دانم چطور شد که چاقو با  گردنش برخورد کرد . من خیلی ترسیده بودم که با اورژانس تماس گرفتم.اما اصلاً فکر نمی‌کردم ضربه موجب مرگش شود .من فقط می‌خواستم او را از خودم و دخترم دور کنم .

با اعترافات مرد دستفروش ماموران به پرس و جو از دختر وی و سایر شاهدان پرداختند و روشن شد حامد شروع کننده دعوا بوده و در حال مستی به سامان حمله کرده است.

 با افشای این ماجرا دادستان ادعای دفاع مشروع سامان را پذیرفت و پرونده وی با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری  یک  استان تهران فرستاده شد تا سامان به اتهام قتل در دفاع از خودش محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم این ادعا را نپذیرفته و برای سامان حکم قصاص خواسته اند.

 

کدخبر: 912814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟