ترفند 2 مرد حیله گر برای خالی کردن حساب ها / برنده های قرعه کشی حسابشان خالی می شد

به گزارش رکنا، سرهنگ سید نظام موسوی در خصوص این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای غرب استان تهران و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد که فردی ناشناس با برقراری تماس با او اعلام کرد: شما برنده جایزه شده اید و برای دریافت جایزه خود باید یک سری اقدامات را انجام دهید. من که از شنیدن خبر برنده شدن خود، تمام اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار تماس گیرنده قرار داده اما ساعتی بعد متوجه شدم که این فرد کلاهبردار بوده و با ورود به همراه بانک من حسابم را خالی کرده است.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران تصریح کرد: ماموران پلیس فتای استان با انجام کار اطلاعاتی، یکی از کلاهبردارها که از سوپر مارکتی در تهران بزرگ با کارتی که پول به آن واریز شده بود اقدام به خرید کرده بود را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی متهم دستگیر و در اعترافات خود اعلام کرد که یک نفر شریک نیز دارد که پلیس با حضور آدرس اعلامی کلاهبردار اصلی پرونده نیز دستگیر شد.

سرهنگ موسوی در پایان با بیان اینکه کلاهبرداران پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان مراقب اینگونه تماس ها و پیامک ها با عنوان برنده شدن جایزه باشند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با کارشناسان در‌ میان بگذارند.

کدخبر: 912636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟