بازداشت سارقان خارجی در تهران / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی سرهنگ کارآگاه رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در اوایل سال جاری با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و وصول شکایت مالباختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان ابتدا در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ یک باند 4 نفره در سطح شهر تهران به صورت شبانه و با استفاده از شیوه های مختلف دزدی اقدام به سرقت موتور سیکلت می کردند.

کارآگاهان در ادامه با تحقیقات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و دریافتند که سارقین از اتباع افغانی هستند و با شناسایی مخفیگاه آنان در جنوب شهر تهران طی یک عملیات با استفاده از اصل غافلگیری هر 2 نفر را دستگیر و به اداره هفتم پلیس آگاهی انتقال دادند.

در گام بعدی 2 سارق دیگر در یکی از محله های جنوب شهر تهران حین سرقت توسط ماموران کلانتری آن محل دستگیر شدند و با شناسایی کارآگاهان اداره هفتم این 2 متهم را به این اداره منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی در پایان با بیان اینکه متهمان به اعمال مجرمانه خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، برای شناسایی سایرشکات و مالخران در اختیار اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

کدخبر: 912628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟