مادر و دختری در آمریکا مادربزرگ را تکه‌تکه و کباب کردند + عکس

به گزارش رکنا، به گفته پلیس شهر پرینس جورج در ایالت مریلند آمریکا، مادر و دختری به علت اختلاف و مشاجره بر سر کارت اعتباری، مادربزرگ را با اره برقی تکه‌تکه و کباب کردند.

پلیس یک هفته پس از قتل ، خون و بخش‌هایی از بافت بدن مارگارت کریگ ۷۱ ساله را در زیرزمین خانه کشف کرد.

در بازجویی اولیه مشخص شد که این مادربزرگ قصد داشته تا از دخترش به‌علت استفاده مکرر و بدون اجازه از کارت اعتباری، شکایت کند که این موضوع باعث درگیری فیزیکی و در نهایت قتل مارگارت شد.

قتل در آمریکا

مارگارت کریگ، 71 ساله، بیش از یک هفته بود که مرده بود، زمانی که پلیس روز جمعه در خانه هیل رود در لندوور در حین بازرسی رفاهی به کشف وحشتناکی دست یافت.

اداره پلیس شهرستان پرینس جورج در بیانیه ای گفت: "وقتی ماموران وارد زیرزمین شدند، بلافاصله بوی تجزیه را استشمام کردند."

تحقیقات مقدماتی که توسط کارآگاهان قتل انجام شد مشخص کرد که دختر مارگارت، کندیس کریگ 44 ساله، ظاهراً مادرش را در 23 می کشته است.

روز بعد، دختر 19 ساله او، سالیا هاردی، ظاهراً به کریگ کمک کرد تا جسد مادربزرگش را از بین ببرد. به گفته پلیس، کریگ در را باز کرد و به پلیس اجازه داد تا به دنبال زن مسن تر بگردد.

قتل در آمریکا

بر اساس اسناد شارژ که توسط رسانه خبری WJLA به دست آمده است، در زیرزمین، آنها "خون و بافت روی زمین را در نزدیکی سه کیسه زباله پلاستیکی سفید مشاهده کردند."

پلیس گفت که آنها همچنین "چیزی که ظاهراً ماده مغزی است" را در داخل یکی از کیسه ها پیدا کردند و متوجه چاقویی روی زمین شدند که بعداً ناپدید شد.

ابزارهای برش اضافی، پوشش اره برقی، مواد تمیزکننده و پاشش خون در سرتاسر انبار بوی گندیدگی مشاهده شد.

جسیکا گارث، دستیار دادستان ایالتی گفت: «پس از آن، [کاندیس کریگ] و دخترش جسد را تکه تکه کردند، فکر می‌کنم با استفاده از اره برقی، و سپس با استفاده از آتش روی کوره و آتش سوزی سعی کردند قسمت‌های بدن را از بین ببرند».

قتل در آمریکا

تا زمانی که پلیس 10 روز بعد به محل رسید، بقایای پوسیده غیرقابل تشخیص مثله شده بودند، اما دادستان ها گفتند که مطمئن هستند که آزمایش DNA تایید می کند که قطعات بدن پیدا شده در صحنه جنایت متعلق به مادربزرگ است.

عایشه براوبوی، دادستان ایالت پرنس جورج، گفت: «گفتن این موضوع ناراحت کننده است. "این وحشتناک است."

کندیس به قتل درجه یک و دوم متهم شده است. دخترش بعد از این واقعه با تعداد لوازم جانبی روبرو است , قرار است مادر برای جلسه مقدماتی در 3 جولای در دادگاه حضور یابد. هم او و هم هاردی بدون قید وثیقه نگهداری می شوند.

قتل در آمریکا

قتل در آمریکا

کدخبر: 912492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟