پسر ثروتمند به اتهام تجاوز به دختر جوان محاکمه می شود

به گزارش رکنا، پسر بی ام و سوار که متهم است در پنت‌هاوسش به دختری تجاوز کرده، بعد از نقض حکم اعدام دوباره در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

متهم که مردی فوق ثروتمند است بعد از شکایت دختری جوان به اتهام تجاوز بازداشت شد.

شکایت از این مرد ثروتمند یک سال قبل به پلیس داده شد. دختر جوان به ماموران گفت: روز حادثه من از خانه بیرون آمدم که به دکتر بروم، در مسیر پسری با یک بی‌ام‌و خیلی لوکس جلوی پایم ایستاد و خواست سوار ماشینش شوم. قبول نکردم. گفت شماره تلفن را بگیر به من زنگ بزن. شماره‌اش را به من داد ولی زنگ نزدم تا اینکه از مطب دکتر بیرون آمدم. وقتی منتظر ماشین بودم دیدم پسر بی‌ام‌و سوار هنوز آنجاست. می‌خواستم تاکسی اینترنتی بگیرم، اما تلفنم شارژ نداشت. او با اصرار من را سوار ماشین کرد تا شارژر بدهد. مقابل خانه‌اش رسیدیم. او برایم شارژر و یک لیوان آبمیوه آورد. وقتی آبمیوه را خوردم حالم بد شد و نیمه‌بیهوش شدم.

این دختر ادامه داد: من نیمه‌بیهوش بودم که پسر جوان به من تجاوز کرد. در همان حالت که قدرت مقاومت نداشتم خواهش کردم رهایم کند اما فایده‌ای نداشت و زمانی که به هوش آمدم حسابی کتکم زد و از خانه به بیرون پرتم کرد.

با توجه به اینکه پزشکی قانونی آثار تعرض به دختر جوان را تایید کرده بود جوان ثروتمند بازداشت شد. او گفت: من اتهام را قبول ندارم، تجاوزی در کار نبود و دختر با اراده خودش به خانه من آمد. ما مدت‌ها بود با هم رابطه داشتیم. من چند بار در خانه خودم و یک بار در خانه مادرم با او رابطه داشتم. اختلاف ما از آنجا شروع شد که دختر ادعا کرد گوشواره‌ای را گم کرده است. او گفت گوشواره‌اش 100 میلیون تومان ارزش داشته. وقتی حرفش را قبول نکردم از من شکایت کرد.

هرچند پسر جوان اتهام را رد کرده بود، اما شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران او را به اعدام محکوم کرد.

رأی صادره مورد اعتراض قرار گرفت و دیوان عالی کشور با توجه به حضور دختر جوان در پنت‌هاوس جوان ثروتمند رأی صادره را نقض کرد و پرونده را به شعبه هم‌عرض ارجاع داد و این جوان به‌زودی دوباره محاکمه می‌شود.

منبع: اعتماد آنلاین

کدخبر: 912088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟