مرد شیاد با شگردی ماهرانه میلیاردر شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ امیرحسین سلیمانی  در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت و مراجعه مردی 35 ساله به پلیس فتا شهرستان کازرون مبنی بر کلاهبرداری از وی به بهانه سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارز ، رسیدگی به موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان داشت به تازگی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با آگهی آموزش و سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها و چندین برابر کردن سرمایه‌های خود در مدت کوتاه از سوی فردی به هویت نامعلوم آشنا شده و با اعتماد بی‌جا به وی، غافل از نیات شوم این مجرم، برای خرید رمز ارز، مبلغ 500 میلیون ریال به حساب وی واریز و پس از آن فرد آگهی دهنده دیگر پاسخگو نبود.

سرهنگ سلیمانی بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا کازرون با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را به پلیس فتا احضار کردند.

رئیس پلیس فتا استان گفت: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به کلاهبرداری از 4 نفر به مبلغ 2 میلیارد ریال اعتراف و هدف از این کار را درآمدزایی عنوان کرد.

این مقام انتظامی توصیه کرد: شهروندان هرگز فریب تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی را نخورند؛ زیرا مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای تبلیغاتی فریبنده در شبکه های اجتماعی و پیام رسان‌ها مبنی بر کسب درآمد بالا از طریق تولید یا خرید و فروش و سرمایه گذاری ارز دیجیتال از کاربران کلاهبرداری می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) و یا از طریق شماره تماس 096380 با ما در‌ میان بگذارند.

کدخبر: 911952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟