۵ کشته درتصادف هولناک رخ به رخ / در جاده زرند خون به پا شد

به گزارش رکنا، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند بیان کرد: در پی گزارش حادثه رانندگی در محور زرند به سیریز ساعت8:36 صبح پنج‌شنبه، بلافاصله عوامل امدادی با چهاردستگاه آمبولانس اورژانس۱۱۵به محل حادثه عزیمت کردند.

عرب پور ادامه داد: دراین حادثه یک خودروی سمند با دو سرنشین از زرند به سمت دهستان سیریز در حال حرکت بود که حوالی روستای جلال آباد با یک خودروی پژو با سه سرنشین که از سمت مقابل درحرکت بود، به‌شدت برخورد کرد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه هولناک هرپنج سرنشین خودروها به‌علت شدت جراحات در دم‌ جان باختند.

این گزارش حاکی است، به دنبال وقوع سانحه دلخراش تصادف دودستگاه خودرو در محور جاده زرند به سیریز و جان باختن پنج نفر از شهروندان، دادستان این شهر در واکنش به این حادثه اظهارکرد:به منظور صیانت ازحقوق عامه، مسئله ایمنی این جاده، ظرف چند روزآینده درقالب کارگروه پیشگیری از وقوع جرم با حضور دستگاه‌های مربوط دردادسرای زرند، بررسی می شود و افراد خاطی باید پاسخ گوی ترک فعل‌های احتمالی باشند.

قاضی  یعقوبی ضمن ابراز تأثر از وقوع این حادثه و تسلیت به بازماندگان، ادامه داد: دستورهای اولیه به پلیس راه شهرستان درخصوص بررسی علل حادثه صادرشده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: اگرچه علت بسیاری از تصادفات جاده ای عامل انسانی و بی احتیاطی رانندگان است لیکن، درصورت اثبات نقش عوامل جاده ای در بروز این حادثه،  با مسببان برخورد قانونی لازم خواهد شد.

کدخبر: 911340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟