زورگیران قداره کش خیابان را برای سرقت هایشان می بستند / پایان جولان وحشت آفرینی در شهرری

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام خبر از سوی مرکز فوریت های پلیسی 110 در 27 تیرماه امسال مبنی بر وقوع یک فقره سرقت زورگیری در محدوده سیزده آبان، موضوع سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری 168 این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران کلانتری  به محل اعزام و در تحقیقات مشخص شد یک دستگاه خودرو پراید مشکی در محدوده سیزده آبان اقدام به بستن راه خودرو دیگری کرده و با تهدید سلاح سرد از نوع قمه اقدام به سرقت تلفن همراه و اموال شخصی خودرو، کرده و سریعاً از محل متواری شده است.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه دوربین های شهری مورد بازبینی قرار گرفت، افزود: مسیر متواری شدن تحت رصد قرار گرفت و با هماهنگی مرکز پیام شهرستان طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان به اجراء در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه بیان داشت: در نهایت پس از گذشت 3 ساعت تیم عملیات کلانتری، خودروی مورد نظر را در اتوبان کریمی شیرازی مشاهده و پس از صدور دستور توقف هیچگونه توجهی نکرده و عملیات تعقیب و مراقبت آغاز شد که پس از طی چند کیلومتر خودرو در میدان نماز شهرری متوقف گردید.

 سارقان که با توجه به اینکه عرضه را بر خود تنگ دیدند و قصد درگیری با ماموران را داشتند که با اقدام به موقع پلیس زمین گیر و دستگیر شدند و پس از انتقال به کلانتری و تکمیل پرونده و اخذ شکایت از مال باخته، متهمان جهت بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفتند

کدخبر: 911037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟