پایان جولان دزدان شب رو در قلب پایتخت ! / نگهبانان هم مقصر بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در مرکز شهر تهران و دریافت شکایت مال باخته، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند، مال باخته پس از عزیمت به یکی از استان‌های حومه پایتخت و بازگشت به تهران متوجه می‌شود اسباب و اثاثیه منزلش بهم ریخته و اموال با ارزشی، چون سوییچ یدک خودرو، طلا و جواهرات، به همراه اسناد مهم به سرقت رفته است.

سرهنگ گودرزی گفت: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از ماموران بررسی صحنه جرم به منزل فرد مال باخته اعزام شدند و با بررسی‌های میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ سارقین که دو تن هستند، شبانه با علم به نبودن صاحب خانه توانستند با استفاده از غفلت نگهبان به ساختمان نفوذ کرده و با شکستن قفل درب ورودی، تمامی اموال باارزش مال باخته را از منزل وی به سرقت ببرند.

وی افزود: کارآگاهان موفق شدند هویت و مخفیگاه یکی از سارقین را شناسایی و متهم را دستگیر و انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم با توجه به اسناد موجود ناگزیر به اعتراف شد، گفت: کارآگاهان با استفاده از فنون بازجویی هویت و مخفیگاه همدست وی را نیز شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیری وی را دستگیر و به پایگاه هشتم منتقل کردند.

وی در پایان با بیان اینکه کارآگاهان در حال شناسایی اموال مسروقه و تحویل آن به مال باخته هستند، افزود: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، به زندان انتقال داده شدند.

کدخبر: 910380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟