این مردان مرغداری را به آتش کشیدند ! + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس عرب ۲۷ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بامداد گذشته در پی اعلام یک فقره آتش سوزی عمدی کانکس نگهبانی متعلق به مرغداری در حال احداث در منطقه فولادمحله، بلافاصله ماموران گشت انتظامی در صحنه حاضر و مشخص شد؛ افرادی ناشناس با بستن دست و پای نگهبان حاضر در محل اقدام به آتش زدن کانکس به همراه تمامی تجهیزات داخل آن کرده و با تخریب دوربین های مداربسته و سرقت حافظه دوربین ها از محل متواری شدند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری عاملان آتش سوزی به قید فوریت در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت و با تشکیل یک کارگروه از ماموران زنده پلیس های پیشگیری و آگاهی و  اطلاعات و امنیت عمومی اقدامات فنی و هوشمندانه برای شناسایی مجرمان آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات گسترده و با اقدامات اطلاعاتی پلیس، هویت یکی از عاملان شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

سرهنگ عرب با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های فنی پلیس لب به اعتراف گشود و همدستان خود را لو داد، تصریح کرد: در کمتر از ۷ ساعت از زمان وقوع آتش سوزی دو متهم دیگر نیز در عملیات قاطعانه ی پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه تحقیقات در مورد علت و انگیزه این اقدام متهمان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس در مقابل متجاوزان به حقوق مردم ذره ای کوتاه نخواهد آمد و اجازه نمی دهد احساس امنیت و آرامش جامعه بازیچه ی اهداف شوم عده ای سودجو و سوءاستفاده گر شود.

کدخبر: 910347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟