کشف جسد پسر جوان در پشت بام خانه ای در رفسنجان / راز جنایت فاش شد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی رفسنجان بیان کرد: به دنبال تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده پیکر یک فرد با هویت نامعلوم در پشت بام یک منزل در یکی از محله های رفسنجان، نیروهای پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر و با پیکر جوانی که از ناحیه سر هدف گلوله سلاح شکاری قرار گرفته بود، مواجه شدند و بررسی‌های خود را آغاز کردند.

سرهنگ اکبر نجفی ادامه داد: ماموران با بررسی دقیق صحنه جرم و انجام اقدامات تخصصی بعدی خیلی زود 3 جوان مظنون به قتل را شناسایی و آنان را با هماهنگی مقام قضایی در یکی از روستاهای حاشیه شهر دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: یکی از این متهمان در بازجویی های بعدی به انجام این قتل به دلیل برخی اختلافات قبلی در پی مشاجره لفظی با مقتول اعتراف کرد که در این زمینه سلاح شکاری به کارگیری شده در قتل نیز کشف و متهم تحویل مرجع قضایی شد.

بنابراین گزارش، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان «بافت» هم از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن کریمی اظهار کرد: درپی قتل مردی ۷۴ ساله در هفته گذشته در شهر بافت و فرار قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران در پی پایش های اطلاعاتی، هویت قاتل را شناسایی کردند و این فرد را تحت مراقبت قرار دادند و در ادامه با هماهنگی مرجع قضایی، در یک عملیات ضربتی به متهم دستبند قانون زدند. سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بافت علت و انگیزه وقوع این قتل را اختلافات شخصی ذکر و خاطرنشان کرد: این قاتل با تکمیل پرونده به پنجه عدالت سپرده شد.

توکلی

کدخبر: 910225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟