قتل خونین پسر جوان به دست عمویش در زیرزمین خانه / انگیزه جنایت چه بود؟

به گزارش رکنا، خرداد ماه سال 99 پسرجوانی به نام بهنام در زیرزمین خانه ای 3 طبقه در شهرری با ضربه های متعدد چاقو کشته شد و ماموران برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند.

شواهد نشان می داد این پسر در جدال با عموی جوانش به نام نادر و چهار دوست وی کشته شده است.

با افشای این ماجرا نادر بازداشت شد و گفت: چند ماه قبل بهنام در ماشین من مواد مخدر جاسازی کرده بود تا من به جرم حمل مواد مخدر به زندان بروم که متوجه ماجرا  شدم و برادرزاده ام به هدفش نرسید. بعد از آن شب دنبال فرصت مناسبی بودم تا او را ادب کنم. چند باری نقشه کشیدم تا او را به جایی خلوت بکشانم و تنبیه کنم اما نشد. آخرین بار از دوست مشترکمان به نام میثم خواستم  با او تماس بگیرد و به بهانه ای او را به زیرزمین خانه ام بکشاند. وقتی بهنام به آنجا آمد با او صحبت کردم و خواستم تا درباره کارش توضیح بدهد اما او لجبازی کرد و جواب سربالا داد. به همین خاطر من که عصبانی شده بودم به همراه چهار دوستم به او حمله کردیم و او را با چاقو زدیم.

به دنبال اعترافات این مرد چهار همدستش نیز بازداشت شدند اما ادعا کردند ضربه ای به بهنام نزده اند.

به این ترتیب نادر به اتهام قتل عمد و چهار همدستش به اتهام معاونت درجنایت  در  شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

در جلسه  دادگاه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

نادر گفت:من برادرزاده ام  را نکشتم. ما هرچقدر هم  با هم اختلاف داشتیم ولی من هرگز راضی به مرگش نبودم آن روز هم در زیرزمین خانه با او درگیر شدم ولی نمی دانم چه کسی به او ضربات چاقو را زد.

چهار متهم دیگر نیزمنکر معاونت در قتل شدند و گفتند: ما چاقویی به مقتول نزدیم وقتی دیدیم بهنام وعمویش  باهم درگیر شده اند تلاش کردیم آنها را از هم جدا کنیم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 910152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟