بازداشت زورگیران خشنی که فقط پسربچه ها را هدف قرار می دادند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت : بامداد 26 تیرماه عملیات کلانتری 108 نواب در حال گشت زنی در محدوده خیابان هاشمی تهران بودند که به 3 مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

متهمان در همین حین به طرف جوانی 24 ساله حمله ور و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از وی کردند که با اقدام به سریع به موقع ماموران موفق به اینکار نشده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، هر سه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان 2 قبضه سلاح سرد که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

متهمان 37 الی 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 30 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد : متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کدخبر: 910021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟