قتل هولناک جوان زندانی پس از آزادی از زندان / مادر و خواهرش بخاطر عشق های پنهانی دستور قتل دادند!

به گزارش رکنا، زمستان سال 1400 زن جوانی به پلیس آگاهی رفت و از ناپدید شدن پسر 20ساله اش به نام پرهام خبر داد. وی گفت:شوهرم چند سال قبل  به جرم حمل مواد مخدر به زندان افتاد و من و پسر و دخترم با هم زندگی می کردیم. تا اینکه یکسال قبل پسرم پرهام هم به همین جرم بازداشت و روانه زندان شد. پسرم هفته گذشته  از زندان آزاد شد و به خانه برگشت.اما دو روز است ناپدید شده و خبری از او ندارم.

تلاش برای افشای راز ناپدید شدن پسرجوان آغاز شد و ماموران در  بررسی ها دریافتند خواهر 16ساله پرهام به نام پریا با پسر 22ساله ای به نام بردیا در ارتباط است و پسرجوان  به خانه آنها رفت و آمدهای مشکوک دارد.

با افشای این ماجرا بردیا بازداشت شد و به قتل برادر دختر مورد علاقه اش اعتراف کرد.

وی گفت: من از دو سال قبل وقتی که پریا 14ساله بود با او آشنا  و به او علاقمند شدم. من در این مدت به خانه آنها رفت و آمد داشتم تا اینکه فهمیدم مادر پریا به نام پروانه در غیاب شوهر و پسرش با یکی از اقوامش به نام مرتضی ارتباط پنهانی دارد.هر بار به خانه آنها می رفتم مرتضی را آنجا می دیدم. تا اینکه مدتی قبل برادر پریا از زندان آزاد شد. با آمدن پرهام دیگر مرتضی جرات نداشت به خانه آنها بیاید و پروانه از این موضوع ناراحت بود.

وی ادامه داد: یک روز مادر پریا با من تماس گرفت و گفت اگر به دخترش علاقمند هستم باید کاری کنم تا پسرش بار دیگر به زندان برود. به همین خاطر مقداری مواد مخدر تهیه کردم و آن را  در ماشین پرهام جاساز کردم. اما ما موفق نشدیم او را به دام پلیس بیاندازیم. بعد از  چند روز پروانه از من خواست تا پسرش را بکشم. طبق نقشه من  به عنوان راننده تاکسی آنها را سوار ماشینم کردم تا به خارج از شهر ببرم. در حاشیه شهرری به دروغ گفتم ماشینم خراب شده است. وقتی پرهام از ماشین پیاده شده بود او را با چاقو زدم. اما مادرش با عصبانیت از من خواست تا ضربه های بیشتری بزنم و کار را تمام کنم. ما سپس جسد را در حاشیه  فرودگاه امام دفن کردیم.

با اطلاعاتی که پسر جوان به ماموران داده بود بقایای جسد کشف پروانه و پریا بازداشت شدند.اما ادعا کردند دستی در این ماجرا نداشته اند.

چون مدرکی علیه مادر و دختر به دست نیامده بود آنها آزاد شدند و  بردیا درشعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در جلسه  دادگاه پدر پرهام  حکم قصاص خواست.

بردیا  اظهارات قبلی اش را تکرار کرد و گفت به درخواست مادر پرهام  و به خاطر علاقه به دختر جوان دست به جنایت زده است.

با پایان دفاعیات متهم قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 909427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟