فیلم عملیات آتش نشانان در خرمدشت پردیس + عکس
حجم ویدیو: 37.82M | مدت زمان ویدیو: 00:04:23

به گزارش رکنا ، علیرضا امدادی معاون فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی ایستگاه خرمدشت شهرداری پردیس در پردیس درخصوص آتش سوزی سوله های مبل‌سازی در خردمشت، اظهار کرد: در پی اعلام حریق از سوی ستاد فرماندهی در ساعت ۱۲:۲۳ دقیقه ظهر امروز دو تیم اطفاء حریق از ایستگاه آتش‌نشانی خرمدشت به صورت پیشرو و پس رو، به همراه خودروی پشتیبان آب به محل حادثه مراجعه و پس از ۴ دقیقه و ۴۳ ثانیه با ۷ نفر نیرو به محل رسیدند.

حریق در سوله مبل سازی

وی گفت: با توجه به آتش گرفتن سه سوله هر کدام به مساحت ۲ هزار مترمربع و حجم بالای آتش، درخواست نیروی کمکی از ایستگاه‌های آتش نشانی بومهن، رودهن، دماوند و ایستگاه‌های آتش نشانی ۲۴، ۳۴ و ۶۴ نجات از ستاد فرماندهی تهران کردیم.

معاون فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی ایستگاه خرمدشت شهرداری پردیس افزود: سوله ها به کار مبلمان مشغول بودند که در این حریق کاملا درگیر شدند زیرا این سوله‌ها مملو از جامدات قابل اشتعال چوب و ام.دی.اف، رنگ کاری، بشکه‌های تینر و رنگ‌های مختلف بود و به سرعت شعله‌ها افزایش داشت.

امدادی با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت، ابراز کرد: در این حریق تا این لحظه ۲۰۰ هزار لیتر آب و ۲۴۶۰ لیتر فوم های مخصوص آتش نشانی استفاده شده و اطفاء حریق انجام شده و لکه‌گیری تا ساعات آینده ادامه خواهد داشت.

 

 

کدخبر: 909162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟