سقوط هولناک گردشگر جوان از ارتفاعات آبشار ارتکند+عکس

به گزارش رکنا، محمد علیشاهی اظهار داشت: این مرد ۵۰ ساله که برای تفریح به منطقه گردشگری آبشار ارتکند شهرستان کلات رفته بود، بر اثر سقوط در کوهستان دچار شکستگی استخوان فمور (ران) شد.

وی ادامه داد: با همکاری اورژانس ۱۱۵، هلال احمر این شهرستان و تیم امداد کوهستان مشهد، اقدامات حمایتی و درمانی از لحظه رسیدن بر بالین مصدوم آغاز شد و در نهایت مصدوم به کمک طناب و تجهیزات صخره‌نوردی به پایین آبشار رسانده و سپس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ماموریت نجات گردشگر مصدوم ساعت ۱۶ و ۴۱ دقیقه روز گذشته آغاز شد و ساعت چهار و ۳۹ دقیقه صبح امروز پایان یافت.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

کدخبر: 908962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟