قتل هولناک 2 مرد کرمانشاهی در تیراندازی جنون آمیز / 4 نفر دیگر هم لت و پار شدند

به گزارش رکنا،  سرهنگ "علی کرمی" در تشریح این خبر بیان داشت : در تاریخ 23 خرداد ماه سال جاری ، مردی 44 ساله در یکی از مناطق روستایی شهرستان کرمانشاه به دنبال اختلاف با یکی از خانواده های روستا ، با استفاده از سلاح شکاری اقدام به تیراندازی کرده که در اثر این تیراندازی 2 مرد 74 و 45 ساله به قتل رسیده و 2 فرد دیگر نیز زخمی شدند .

این مقام انتظامی ادامه داد : متهم که فردی سابقه دار بود ، پس از ارتکاب قتل متواری شده بود ، که در این رابطه دستگیری وی با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود : سرانجام پس از گذشت حدود یک ماه پیگیری شبانه روزی و اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران پرونده ، مخفیگاه متهم در خانه باغی واقع در یکی از مناطق روستایی استان کردستان شناسایی و پس از انجام هماهنگی های قضایی، با توجه به حساسیت موضوع تعداد 3 تیم از کارکنان مجرب پلیس آگاهی با همراهی تیم هایی از انتظامی استان کردستان برای دستگیری وی به محل اعزام شدند .

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اضافه کرد : در این راستا مخفیگاه متهم که در دامنه یک کوه قرار داشت مورد محاصره قرار گرفت ، اما وی با اطلاع از حضور ماموران در محل ، بلافاصله با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرد .

سرهنگ کرمی ضمن اشاره به هشدار و توصیه ماموران به متهم برای تسلیم شدن ، تصریح کرد : متهم بدون توجه به هشدارها به تیراندازی مستقیم به سمت ماموران ادامه داد ، که به همین علت ماموران نیز اقدام به تیراندازی متقابل به سمت متهم کردند .

وی افزود : پس از حدود 10 دقیقه درگیری و تیراندازی متقابل ، متهم مجروح و زمین گیر شد ، که در این راستا بلافاصله هماهنگی لازم برای انتقال وی به مراکز درمانی بعمل آمد ، اما علیرغم تلاش عوامل 115 ، قاتل تحت تعقیب فوت کرد .

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در خاتمه بیان داشت : از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و 35 عدد فشنگ کشف و ضمن تشکیل پرونده قضایی، مراتب کماکان تحت رسیدگی می باشد.

کدخبر: 908961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟