جنایت فجیع مرد جوان بخاطر یک مشت پول / تعقیب گام به گام قاتل فراری نتیجه داد + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده خونین از 17 تیرماه سال جاری از وقتی شروع شد که جسد امیر ۲۲ساله که به طرز وحشتناکی به قتل رسیده بود در کارآگاه مبل سازی خادم آباد شهریار پیدا شد .

خیلی زود گشت پلیس و کارآگاهان جنایی در محل جنایت حضوریافتند و تحقیقات پلیس با حضور بازپرس کشیک قتل آغاز شد.

در نخستین گام جسد امیر که از ناحیه گردن هدف ضربه عمیق چاقو قرار گرفته بود به پزشکی قانونی منتقل شد سپس کارآگاهان در تحقیقات میدانی دریافتند که همکار و دوست صمیمی امیر پس ازاین جنایت از کارگاه رفته و ناپدید شده است.

تعقیب قاتل فراری

کارآگاهان با این فرضیه که این جنایت با موضوع ناپدید شدن عارف درارتباط است وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

درمرحله اول رد عارف در شهرستان قدس پیدا شد اما وقتی کارآگاهان عازم قدس شدند متوجه شدند که او ازآنجا نیز گریخته و به گمرک رفته است.

 خیلی زود ماموران پلیس به گمرک رفتند اما در تحقیقات مشخص شد که عارف با کمک بستگانش در ترمینال جنوب سوار اتوبوس شده و به اصفهان گریخته است.

کارآگاهان شبانه عازم اصفهان شده و صبح دیروز توانستند متهم را که قصد خروج از کشور داشت  را شناسایی ودستگیر کنند.

اعترافات به جنایت

متهم پس از دستگیری به شهریار منتقل شد ودر بازجویی ها درباره انگیزه جنایتی که مرتکب شده بود گفت:من ۳۰میلیون تومان به امیر بدهکار بودم روز حادثه درکارگاه بر سر این موضوع باهم جروبحثمان شد دست به یقه شدیم ومن که به شدت عصبانی شده بودم با چاقوی برش پارچه های مبل ضربه ای به گردن مقتول زدم و بعد خیلی زود از محل حادثه گریختم .

وی افزود :درحالی که قصد خروج از کشور را در اصفهان داشتم دستگیر شدم .متهم مدعی شد برای فرار از اتهامی که داشتم می خواستم به افغانستان فرار کنم که به محض اینکه به اصفهان رسیدم توسط کارآگاهان بازداشت شدم.

سرهنگ فضل الله سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار ایران گفت :کشف این پرونده با تلاش شبانه روزی کارآگاهان صورت گرفت و م درحالیکه لحظه به لحظه مخفیگاهش را تغییر می‌داد اما ناگزیر با رد یابی پلیس قبل از خروج از کشور ستگیر شد.

 وی درباره این جنایت گفت :متاسفانه اکثر قتل هایی که در درگیری رخ می‌دهد به خاطر عدم مهارت کنترل خشم است بنابراین به مردم توصیه می‌کنیم در برابر مسائل و گرفتاری هایی که برایشان حادث می شود سعی کنند با استفاده از مهارت کنترل خشونت از بروز حوادث غیر قابل جبران جلوگیری کنند.

کدخبر: 908761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟