وحشتناک ترین معامله مردان مسلح با زن جوان تهرانی

به گزارش رکنا، اواخر خردادماه امسال، ماموران کلانتری 122 دربند درحال گشت‌زنی بودند که ناگهان صدای شلیک گلوله‌ای از یک خودروی پژو 207 توجه آن ها را جلب کرد، خیلی زود ماموران به صورت نامحسوس به سمت محل حادثه رفتند و در کمال ناباوری مشاهده کردند که دو مرد مسلح قصد دارند خودروی یک زن جوان را سرقت کنند.

سارقان پس از مشاهده گشت انتظامی به طور جداگانه پا به فرار گذاشتند که ماموران در تعقیب و گریزی طولانی با اجرای طرح مهار یکی از متهمان را با فنون رزمی بازداشت و برای بازجویی‌های اولیه به کلانتری 122 دربند منتقل کردند. زن جوان (شاکی پرونده) در روند تحقیقات ابتدایی به افسر نگهبان گفت: برای فروش خودرویم و بازدید از آن، با دو مرد ناشناس در یک سایت خرید و فروش اینترنتی در دربند قرار گذاشتم که پس از ورود این افراد ناشناس به داخل خودرو با سلاح کمری من را تهدید و سپس با انگیزه سرقت خودرو، تیراندازی کردند.

پس از ثبت شکایت از سوی زن جوان، پرونده برای رسیدگی تخصصی و دستگیری دیگر متهم فراری با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 (ویژه سرقت) در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. در ابتدا مشخص شد، متهمان که سابقه‌دار هستند نقشه این سرقت مسلحانه را از چند روز قبل طراحی کرده بودند. کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق فراری را شناسایی کردند و متوجه شدند وی پس از ارتکاب جرم با خودروهای عبوری به یکی از روستاهای تبریز رفته و در آن جا پنهان شده است؛ همین سرنخ کافی بود تا تیم پلیسی با دستور بازپرس پرونده بی‌درنگ راهی مخفیگاه مد نظر در تبریز شوند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای با اجرای یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کنند.

کدخبر: 908496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟