موبایل قاپی 2 سارق حرفه ای جلوی چشم پلیس / در ستارخان زمینگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی  در تشریح این خبر بیان داشت : ساعت 14:00 پانزدهم تیر ماه عملیات کلانتری 118 ستارخان در حال گشت زنی در محدوده خیابان طرشت تهران به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و اقدام به ربودن تلفن همراه وی می کنند که ماموران کلانتری سریعا وارد عمل شده و متهمان به محض رویت گشت پلیس اقدام به فرار می کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار موفق شدند موتورسیکلت متهمان را متوقف کنند.

متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهمان زمینگیر و دستگیر شدند و با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد هر دو دارای سابقه در امر سرقت می باشند و همچنین از متهمان 3 دستگاه تلفن همراه مسروقه به ارزش 500 میلیون ریال نیز کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی متهمان 20 و 19 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که تا کنون 15 مال باخته شناسایی شدند.

کدخبر: 908059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟