کشف جسد پسر جوان در سد مهاباد

به گزارش رکنا، سردار فداکار مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز عصر در پی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵، خبری مبنی بر غرق شدگی در سد مهاباد اعلام کردند که یک گروه از ماموران آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک جوان ۲۴ ساله با هویت مشخص، با شنا در سد مهاباد و عدم آشنایی کافی با فنون شنا دچار غرق شدگی شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اضافه کرد: ماموران در این عملیات پس از بیرون آوردن جسد، عملیات احیا انجام دادند که نتیجه‌بخش نبود.

فداکار با هشدار به شهروندان در خصوص شنا در سد مهاباد گفت: شنا در این سد ممنوع است و شهروندان باید از هرگونه آب‌تنی در سد و آبگیر‌ها خودداری کنند تا از چنین اتفاق‌های ناگواری جلوگیری شود.

اواخر خرداد امسال نیز یک زن ۳۷ ساله در سد مهاباد غرق شده بود. سد مهاباد یکی از سد‌های بزرگ آذربایجان‌غربی و جزو ۱۰ سد پرآب کشور است.

جاده‌های ارتباطی مهاباد به سردشت و پیرانشهر که از حاشیه دریاچه سد عبور می‌کند مهمترین مکان گردشگری این شهرستان است که مردم به ویژه در زمان تعطیلی در کنار آن اتراق می‌کنند.

کدخبر: 907974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟