واژگونی وحشتناک  اتوبوس زاهدان - اصفهان در یزد + اسامی مسافران

به گزارش رکنا ، سیدحسین طباطبایی در یزد با اشاره به واژگونی اتوبوس اصفهان - زاهدان در  شهرستان مهریز، اظهار داشت: اتوبوس اصفهان زاهدان در 10 کیلومتری مسجد ابوالفضل(ع) دچار واژگونی شد و بلافاصله پس از اعلام حادثه تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این سانحه، 4 کد آمبولانس اورژانس به همراه یک کد اتوبوس آمبولانس اورژانس(اتولانس) و یک کد امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند تا 19 مصدوم تصادف را به بیمارستان منتقل کنند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش تریاژ اولیه مصدومان در  صحنه حادثه توسط عوامل اورژانس حاکی از این است که جز یک مصدوم(تروما به ستون فقرات)، سایر آسیب‌های وارده به مصدومان حادثه تهدید کننده حیات نیست.

طباطبایی خاطرنشان کرد: تمام مصدومین حادثه به منظور ویزیت تخصصی و ادامه روند درمان در حال انتقال به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز  هستند.  

وی گفت: آمبولانس اورژانس سریزد 4 مصدوم، آمبولانس اورژانس انار(کرمان) 3 مصدوم، آمبولانس اورژانس مسجد ابوالفضل مهریز یک مصدوم و  آمبولانس هلال احمر یک مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد اسامی حادثه دیدگان این حادثه را بر اساس جدول زیر اعلام کرد.

 

اسامی تصادفی ها

 

 

 

 

 

کدخبر: 907434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟