قتل هولناک با بلوک سنگی در کارواش / قاتل می خواست همدستش در جنایت را هم به قتل برساند + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از وقتی شروع شد که ساعت ۶صبح روزجمعه ۱۶تیرماه یک رهگذر هراسان با مرکز  ۱۱۰تماس گرفت و از مرگ نگهبان کارواش در یکی از محله های شهر قدس خبر داد.

قتل خونین پسر جوان

خیلی زود گشت ویژه ای از کارآگاهان در محل جنایت حضور یافتند و با جسد غرق در خون مرد جوانی درحدود ۲۶سال روبرو شدند که ازناحیه ی سر به شدت زخمی شده بود.

دقایقی بعد بازپرس کشیک قتل خودش را به صحنه قتل رساند و درنخستین گام دستور داد جسد برای معاینه به پزشکی قانونی منتقل شود و با تشکیل تیمی از کارآگاهان جنایی تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت از سر گرفته شد.

ردیابی 2 قاتل

در حالی که عاملان جنایت هیچ ردی از خود به جا نگذاشته بودند کارآگاهان تیز هوش شهرستان قدس توانستند با استفاده از ردیابی گوشی همراه مقتول که از صحنه قتل توسط متهمان سرقت شده بود در کمتر از ۳ ساعت مخفیگاه متهمان در اطراف شهر قدس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه 2 متهم درحالیکه آماده شده و قصد خروج از کشور را داشتند دستگیر شدند.

سرهنگ نعمتی آزاد

اعتراف به قتل با بلوک سنگی

سرهنگ غلامعلی نعمتی آزاد جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قدس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایران در تشریح این جنایت خونین درباره انگیزه متهمان ۲۷ساله و۲۶ساله  نیز گفت: این دو متهم در اظهاراتشان مدعی شدند که شامگاه ۱۵تیرماه برای شب نشینی نزد مقتول رفته بودند که پس از خوردن شام بر سر اختلافات مالی که باهم داشتند جرو بحثشان شده است و آن شب دعوا تمام شده است اما بعد به خاطر کینه ای که از مقتول در دل داشتند تصمیم گرفته اند او را نیمه شب در خواب به قتل برسانند

یکی از قاتلان در بازجویی ها گفت :  ساعت ۳ بامداد درحالیکه مرد جوان در خواب بود با یک بلوک سنگی که در اتاقک بود ضربه ای  به سرش  زدیم و او را کشتیم و بلافاصله  پا به فرار گذاشتیم.

نقشه قتل شریک جرم عملی نشد

سرهنگ نعمتی آزاد درادامه گفت: یکی ازمتهمان به خاطر اینکه راز این جنایت مخفی بماند قصد داشته تا شریک خود را نیز به قتل برساند و برای اجرای این کار نیزنقشه قتل او را در ذهنش طراحی کرده بود که همان موقع پلیس سر می رسد ونقشه اش اجرایی نمی شود.

متهمان پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بودند هم اکنون به اتهام قتل عمد بازداشت شده و پس از تکمیل پرونده به دادسرای جنایی منتقل خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهر قدس درپایان از مردم خواست سعی کنند اختلافات خودرا بدون خشونت طلبی حل کنند و تامی توانند با صبر وحوصله رفتارهای پرتنش خودرا کنترل کنند.

 

کدخبر: 907411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟