پسر غیرتی مادر خائنش را کشت / مرد هوسران هم کشته شد + جزییات

به گزارش رکنا، این پسر وقتی فهمید مادرش و دوست پنهانی اش در خانه اجاره ای زندگی مخفیانه ای را شروع کرده اند به آنجا رفت و جنایتی هولناک را رقم زد.

رسیدگی به این پرونده از اواخر سال 99 به دنبال کشته شدن یک زن جوان به نام فریبا و مردی میانسال به نام صابر در خانه ای در قرچک ورامین آغاز شد. آنها با شلیک گلوله و ضربه های چاقو کشته شده بودند. پلیس به تحقیق پرداخت و دریافت فریبا که ساکن یکی از شهرهای شمالی بود  مدتی قبل با رها کرده زندگی اش همراه صابر فرار کرده و در ورامین زندگی مخفیانه ای را شروع کرده بود. با افشای این ماجرا پسر 22 ساله فریبا و همسرش  به عنوان مظنون بازداشت شدند.

تا اینکه پسر جوان قربانی به نام شهرام لب به اعتراف گشود و به قتل ها اعتراف کرد. وی گفت: مادرم 23 سال قبل با پدرم که 30 سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد. اما مدتی قبل با مرد جوانی به نام صابر آشنا شده و همراه او  از خانه مان در شمال فرار کرد وبه تهران آمد. وقتی فهمیدم آنها در ورامین زندگی مخفیانه ای را شروع کرده اند همره دو نفر از دوستانم به آنجا رفتم. وقتی صابر را در حیاط دیدم به سمتش حمله کردم و او را با چاقو زدم. سپس سراغ مادرم رفتم و به او شلیک کردیم.من گمان می کردم ممکن است صابر زنده باشد. به همین خاطر دوباره سراغش رفتم و چند تیر ساچمه ای به سر او زدم  و همراه دوستانم فرار کردم.

با اعترافات پسرجوان، دو همدستش نیز بازداشت شدند و در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کردند.

شهرام گفت: مادرم با آبروی ما بازی کرد و مستحق مرگ بود. من از قتل مادرم پشیمان نیستم. وقتی فهمیدم مادرم با صابر فرار کرده تصمیم گرفتم او را بکشم. ریختن خون او حلال بود و من ناراحت نیستم.

رضا گفت: وقتی شهرام ماجرا را برایم تعریف کرد ناراحت شدم. من اسلح شکاری تهیه کردم و سه روز بعد همراه دوستم  راهی تهران شدیم تا از ناموس رفیق مان دفاع کنیم.

نادر نیز  وقتی در جایگاه ایستاد گفت: من و رضا با چاقو و قمه چند ضربه به صابر زدیم ولی شهرام ضربه آخر را زد و با شلیک  سلاح شکاری او را کشت.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 907377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟