عکس 3 مرد و یک زن که مرد قزوینی را در تهران کشتند + جزئیات اعتراف

به گزارش رکنا، سه مرد و یک زن که با سناریوی از پیش طراحی شده راننده کامیون قزوینی را در بهارستان به قتل رسانده و جسدش را مثله کرده بودند با تلاش کارآگاهان زبده جنایی شناسایی ودستگیر شدند.

جنازه‌ای در خودرو

رسیدگی به این پرونده از ساعت ۱۴ظهر هفتم تیرماه ازوقتی شروع شد که  مرد جوانی به محض دیدن تکه‌های جسد مثله شده در صندلی عقب خودرویی در شهرستان بهارستان درحالی که شوک زده شده بود با مرکز پلیس ۱۱۰ تماس گرفت.

خیلی زود گشت ویژه‌ای در محل حضور یافت و با انتقال جسد تکه تکه شده به دستور بازپرس کشیک قتل، کشف راز این جنایت تکان دهنده در دستور کار تیم جنایی غرب استان تهران قرار گرفت.

شناسایی جسد

در نخستین اقدام کارآگاهان به  جست‌و‌جوی شناسایی قربانی جنایت که ابتدا تصور می‌کردند از اهالی بهارستان باشد پرداختند اما با تحقیقات علمی و اطلاعاتی بعد از ۲۴ساعت دریافتند این جسد متعلق به مرد جوانی به نام کامبیز ۳۵ساله است که محل زندگی‌اش در قزوین  بوده است.

دعوت به میهمانی

وقتی کارآگاهان برای کشف راز این جنایت مرموز راهی قزوین شدند دریافتند که کامبیز روز قبل از جنایت یعنی ششم تیر ماه از خانه خارج شده و به خانواده‌اش گفته است که به مسافرت می‌رود. کامبیز راننده کامیون بود و آنطور که در تحقیقات مشخص شد وی با دعوت یکی از دوستان قدیمی‌اش به نام فرید از قزوین به بهارستان سفر کرده بود.

تنها سرنخ از قاتل

فرید تنها سرنخ مهم در این پرونده پیچیده محسوب می‌شد بنابرین تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و در کمترین زمان مخفیگاه وی در محدوده اسلامشهر کشف شد.

اعتراف قاتل

با تلاش کارآگاهان زبده بهارستان طولی نکشید که فرید در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشود و راز جنایتش فاش شد.

فرید در اظهاراتش گفت: من کامبیز را به واسطه علاقه به یک زن شناختم. قرار بود با این زن ازدواج کنم فرناز مدعی بود کامبیز مرد پولداری است وصاحب املاک گرانقیمتی است برای اینکه اموالش را از چنگالش دربیاوریم با برادر فرناز و شوهر خواهرش نقشه قتل او را کشیدیم .

وی افزود: من کامبیز را به خانه‌ام دعوت کردم وطبق نقشه او را نیمه شب  با چاقو کشتیم و بعد برای انتقال جسد با توجه به جثه بزرگی که داشت تصمیم گرفتیم جسد را تکه تکه کنیم تا به راحتی جسد را از خانه به بیرون منتقل کنیم.

بازداشت همدستان قاتل

پس از اعتراف‌های شوک‌برانگیز فرید بود که فرناز، مهران و سعید تحت تعقیب کارآگاهان جنایی قرار گرفتند. آنها که پس از جنایت از بهارستان خارج شده و به شهرهای شمالی متواری شده بودند طولی نکشید که با تلاش پلیس غرب استان تهران ردیابی شدند ودر یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه فضل‌الله سواری پور با اظهار اینکه کشف این جنایت مرموز قدم به قدم با تلاش کارآگاهان و با نظارت فرمانده انتظامی غرب استان تهران تحت پیگیری قرار داشت، گفت:خوشبختانه با استفاده از فناوری‌های نوین برای کشف هویت جسد در نخستین گام و تحقیقات گسترده کارآگاهان در گام بعدی توانستیم راز این پرونده جنایی را درکمترین زمان کشف کنیم

کدخبر: 907081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟