قتل مرد جوان با پیچ گوشتی بخاطر یک آپارتمان

به گزارش رکنا، روزهای پایانی خرداد امسال مرد ۲۸ ساله‌ای براثر ضربه پیچ گوشتی به قفسه سینه‌اش زخمی شده و بعد از چند روز بستری در بیمارستانی در تهران فوت شد. با تحقیق از خانواده این مرد بنگاهدار معلوم شد بر سر یک آپارتمان با مرد سالخورده و شرکای وی درگیر بوده و حالا از آنها به اتهام قتل شکایت دارند. 4 مرد مظنون بازداشت شده و در تحقیقات مدعی بودند؛ نمی‌دانند چه کسی ضربه را زده و منکر قتل مرد بنگاهدار بودند. یکی از متهمان که مردی ۷۰ساله بود دیروز به قتل اعتراف کرد‌.

​​​​​​​او در تحقیقات گفت‌: مقتول و برادرش حوالی محل حادثه بنگاه املاک داشتند. من مالک ساختمان بودم و شرکایی داشتم و یک مرد هم سازنده ساختمان بود‌. بعد از این‌که ساختمان ساخته شد سازنده قول یکی از آپارتمان‌ها را به من و یکی از دو برادر بنگاهدار داده بود بی‌آن‌که هر‌کدام از ما از ماجرا باخبر باشیم. به ساختمان رفتم و قفلی به در آن زدم. دو برادر بنگاهدار هم کوتاه نمی‌آمدند و می‌گفتند آپارتمان متعلق به آنهاست.

وی افزود: روز حادثه برادر مقتول به ساختمان آمد و متوجه قفل شد و دعوا راه انداخت. بعد تلفنی از برادرش خواست که به مقابل ساختمان بیاید. یک تایلیور  دستم بود که با دو برادر درگیر شدم. آنها به من حمله کردند و از دست‌شان فرار کردم و وارد ساختمان شدم. با پیچ گوشتی قفل را محکم‌تر کردم که کسی آن را باز نکند. پیچ گوشتی دستم بود و به خیابان آمدم. در آن دعوا نفهمیدم پیچ گوشتی چطور به قفسه سینه مرد جوان اصابت کرد. او محکم به شیشه مغازه خورد و زخمی روی زمین افتاد. ترسیدم و فرار کردم.

امیر‌حسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: با اعتراف مرد سالخورده او در برابر اتهام مباشرت در قتل عمدی قرار گرفت.

کدخبر: 906231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟