زن خائن دستور قتل شوهرش را داد / جنایت خونین در پردیس رازگشایی شد

به گزارش رکنا،  سرهنگ"شهرام امیریان" دربیان جزئیات خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت شاکیه خواهر فردی مبنی بر آنکه برادرش چند روزی است از خانه خارج شده و بازنگشته است و ارسال پرونده نیابتی از دادسرای جنایی آگاهی پلیس تهران مبنی بر فقدانی فردی ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه و پیگیری های پلیسی دریافتند که مقتول با همسر خود دارای اختلاف بوده است و با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که همسر مقتول با شخص ثالثی در ارتباط بوده است که با هماهنگی های قضائی صورت گرفته ماموران وارد عمل شدند.

سرهنگ "امیریان" افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی پردیس توانستند همسر مقتول و 4 نفر دیگر که در قتل مشارکت داشتند را با همکاری پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی پردیس گفت:متهمان که در ابتدا منکر هرگونه اتهامی بودند ولی درمواجه با مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اعتراف کردند و مقتول که جنازه اش دربیابان های اطراف مهرآباد شهرستان دماوند دفن شده بود کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ"امیریان" در پایان گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد .

 

کدخبر: 905721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟