بازداشت 5 شرور قمه به دست در امین آباد / 15 خودرو را تخریب کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: بامداد گذشته در تماسی از سوی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تخریب چندین خودرو واقع در محدوده سه راه تقی آباد مجتمع گلبرگ و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان توسط افرادی با حالت غیر عادی، سریعاً رئیس و عوامل عملیات کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام می شوند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، 5 نفر از اراذل و اوباش با استفاده از سلاح سرد (قمه) بیش از 15 دستگاه خودروی سواری پارک شده در مجتمع گلبرگ تخریب کرده اند.

سرهنگ طرهانی در ادامه ابراز داشت: با پایش تصویری دوربین های شهری و اقدامات اطلاعاتی تیم عملیات کلانتری امین آباد در کمتر از 5 ساعت  هویت و محل حضور هر 5 نفر متهم شناسایی گردید.

این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی در چند عملیات مجزا هر 5 نفر که 2 نفر از آنها متهم اصلی تخریب خودروها  بودند دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه تاکنون تعدادی از خانواده ها به کلانتری مراجعه و شکایت خود را طرح کردند اظهار داشت: هر 5 متهم پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه اهالی و معتمدان محلی ضمن حضور در کلانتری از اقدام سریع و جدی پلیس همچنین حضور به موقع ماموران انتظامی تقدیر و تشکر کردند گفت: پلیس با قاطعیت و سریع ترین زمان ممکن با هرگونه ناهنجاری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان برخورد می کند و امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

کدخبر: 905607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟