مرد خشن 100 زن تهرانی را شکار حمله های وحشت آور خود قرار داد + شگرد سرقت

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اشرافیت های اطلاعاتی ماموران کلانتری 168 سیزده آبان محل اختفاء یکی از سارقان حرفه ای را که به شیوه زورگیری اقدام به سرقت طلاجات از بانوان در نقاط مختلف تهران می کرد را در محله سیزده آبان شناسایی کردند.

وی افزود: پس از مراقبت های شبانه روزی و انجام هماهنگی های لازم سرانجام در 5 تیرماه سال جاری تیم عملیات به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات منسجم  متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در تحقیقات بعمل آمده متهم 40 ساله به بیش از 100 فقره زورگیری از بانوان در سطح تهران به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال اعتراف کرد که جهت بررسی بیشتر پرونده به همراه متهم تحویل پلیس آگاهی شهرستان ری اعزام شد.

سرهنگ طرهانی، با اشاره به این که پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت هشدارهای پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.

کدخبر: 905230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟