نقشه کثیف مرد 2 زنه با همسرانش ! / 11 زن و مرد در جردن تهران جولان می دادند ! + عکس ها

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از آبان ماه سال گذشته به دنبال سرقت میلیاردی از خانه اعیانی در جردن آغاز شد. صاحب خانه که به پلیس آگاهی رفته بود گفت : وقتی از محل کارم به خانه برگشتم متوجه شدم به خانه ام دستبرد زده شده است و وسایل  قیمتی خانه به ارزش تقریبی ۲۶ میلیارد تومان به سرقت رفته است.

 در حالی که تلاش برای ردیابی دزدان خانه اعیانی آغاز شده بود به پلیس خبر رسید به خانه اعیانی دیگری در محله جردن به همین شیوه دست برد زده شده است و  از آنجا 3 تخته فرش ابریشم نفیس ، 8 هزار یورو ،۱۵ هزار دلار و 3 گردنبند دزدیده شده است .

سرقت شبانه مردان مسلح

چند روز بیشتر از سرقت های میلیاردی نگذشته بود که صاحب خانه ای در جردن هراسان با پلیس تماس گرفت و از دستبرد شبانه چند مرد نقاب پوش به خانه اش خبر داد.

وی گفت: شبانه چند مرد که صورت هایشان را پوشانده بودند و اسلحه در دست داشتند به خانه ام حمله کردند.آنها  من و همسرم را تهدید به مرگ کردند و 7 تخته فرش نفیس، ساعت طلا  و پنج شمش طلا را از خانه ام دزدیدند و گریختند.

دو شاکی دیگر نیز شکایت های مشابهی را مطرح کردند که شبانه مورد حمله دزدان نقاب پوش قرار گرفته بودند و دزدان شب رو از خانه شان وسایل قمیتی را سرقت کرده بودند.

سرقت میلیاردی

ردیابی متهم در ناآرامی های شبانه

تحقیقات روی  شناسایی دزدان خانه های اعیانی در منطقه جردن متمرکز شده بود اما چون ماجرای سرقت های سریالی در شب های  ناآرام آبان سال گذشته به وقوع پیوسته بود ماموران برای شناسایی دزدان با مشکل روبه رو بودند تا اینکه در شلوغی های شبانه ،ماموران کلانتری گاندی  به یک مرد مشکوک شدند که در خیابان می دوید و شی مانند اسلحه را زیر پیراهنش پنهان کرده بود.

ماموران که گمان می کردند وی از عاملان ناآرامی ها است او را بازداشت کردند و در بازرسی بدنی از وی یک اسلحه کشف کردند .

در بررسی های بعدی  مشخص شد وی  یکی از دزدان خانه های اعیانی در جردن است.

 با اطلاعاتی که ماموران از این مرد گرفته بودند سه متهم همدست دیگر وی را نیز ردیابی و  بازداشت کردند و مشخص شد سرکرده این شبکه مرد 30 ساله ای به نام  میثم است .

شلیک به دزد فراری

ماموران به ردیابی میثم پرداختند و او را بازداشت کردند. اما وی در راه انتقال به کلانتری گریخت و در تعقیب و گریز پلیسی هدف شلیک گلوله قرار گرفت .

میثم که از ناحیه پا تیر خورده بود  به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

سرقت های میلیاردی با همدستی زن اول و دوم

میثم  پس از بهبود اعتراف کرد با  همدستی اعضای  خانواده‌اش یک شبکه سرقت تشکیل داده بود.

وی در بازجویی ها گفت :مدتی سرایدار یکی از خانه های اعیانی در جردن بودم. من و زن اولم در خانه سرایداری زندگی می کردیم ما که می دانستم ساکنان ساختمان افراد پولداری هستند و لوازم قیمتی در خانه شان دارند تصمیم به سرقت گرفتیم. من و همسرم پس از مدتی سرایداری را رها کردیم. ما  با هم خانه های اعیانی را در جردن شناسایی  می کردیم.  سپس من  به همراه  زن دومم که به تازگی با او ازدواج کرده ام و  برادر و همسر برادرم و چند نفر از دوستانم دست به سرقت های شبانه می زدیم .

ردپای 11 دزد در 8 سرقت سریالی

با اعترافات سرکرده این شبکه 7 عضو  دیگر آن نیز ردیابی و بازداشت شدند .آنها به 8  سرقت از خانه های اعیانی اعتراف کردند و ماموران پلیس از  مخفیگاه آنها 3 کلت کمری ، یک  وینچستر ،5 خشاب و 50  فشنگ جنگی کشف کردند.

 میثم در بازجویی ها گفت : ما  از قبل خانه ها را شناسایی می کردیم. سپس در حالی که صورت‌هایمان را با نقاب  را پوشیده بودیم شبانه به آنجا می رفتیم و در صورت غیبت صاحبخانه  با خیال راحت از آنجا سرقت می کردیم .اما اگر صاحب خانه در آنجا بود با تهدید اسلحه نقشه مان را عملی می کردیم .

۱۰ عضو دیگر این شبکه نیز به شرکت در سرقت های میلیاردی اعتراف کردند و برایش کیفرخواست صادر شد .

پرونده اعضای این شبکه  خانوادگی با صدور کیفر خواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم آنها رسیدگی شود .این در حالی است که شاکی ها  برای آنها اشد مجازات خواسته اند.

 

کدخبر: 903751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟