کلاهبرداری 2 هزار میلیاردی طلافروش شیاد

به گزارش رکنا، سردار هادی رفیعی کیا عصر امروز در جمع خبرنگاران از کشف کلاهبرداری 2 هزار میلیارد ریالی طلافروش شیاد با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: در پی شکایت تعدادی از کسبه و شهروندان شازندی مبنی بر کلاهبرداری فردی طلا فروش و جلب اعتماد شکات که اکثراً از صنف طلافروشان بودند پرونده ای در پلیس آگاهی این شهرستان تشکیل شد.

وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان از مالباختگان مشخص شد فرد کلاهبردار از سال 98 با ترفند مشارکت مردم در قرعه کشی طلا اقدام به دریافت مبالغی تعدادی از کسبه و شهروندان کرده و پس از جمع آوری مبلغی کلان متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی با اشاره به شناسایی محل اختفای متهم در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مشهد مقدس اظهار داشت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی و در عملیاتی هدفمند فرد کلاهبرداری دستگیر و به استان مرکزی منتقل شد.

رفیعی کیا با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری 2 هزار میلیارد ریالی از 140 نفر از شهروندان اراکی و شازندی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کدخبر: 903418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟