دستگیری یکی از عوامل شهادت مسعود پرس کار+ جزئیات

به گزارش رکنا،رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری یکی دیگر از عاملان شهادت «شهید پرکاس» در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی قهرمانی شنبه شب در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در پی یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی و طی ۴۶ روز تلاش شبانه روزی معاونت اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان، یکی دیگر از اشرار و قاچاقچیان مسلح که در درگیری منجر به شهادت شهید مسعود پرکاس به عنوان تیر انداز حضور داشته و به شهر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گریخته بود، شناسایی و دستگیر شد.

قهرمانی افزود: به دستور مقام قضائی با اعزام تیم اطلاعات و عملیات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با همکاری پلیس آگاهی گچساران، این شرور مسلح طی یک عملیات غافلگیرکننده در مخفیگاه خود دستگیر و در حال انتقال به هرمزگان است.

وی تأکید کرد: پیش از این نیز دو نفر دیگر از عوامل شهادت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان به همراه صدها کیلوگرم مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس دستگیر شده بودند.

سرهنگ شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان شامگاه روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در درگیری با باند اشرار بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

کدخبر: 903417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟