انهدام باند سارقان 200 میلیاردی در اصفهان / در استان سرقت می کردند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار حمید علینقیان پور در این خصوص، اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ های موجود در صحنه‌ها در نهایت رد پای باندی 4 نفره را در این سرقت‌ها به‌دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: با شناسایی هویت اصلی متهمان مشخص شد این افراد جزو مجرمان در حرکت بوده و در استان‌های البرز، تهران و قم نیز اقدام به سرقت منزل کرده و تحت تعقیب پلیس آگاهی این استان‌ها قرار دارند.

علینقیان پور تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان مخفیگاه این باند در یکی از مناطق شهر کاشان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم با اخذ مجوز از مرجع قضائی به شهرستان کاشان رفته و در یک عملیات ضربتی مخفیگاه متهمان را به محاصره خود در آورده و هر 4 متهم را پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کند، دستگیر کردند.

وی از کشف 2 قبضه کلت جنگی به همراه 70 عدد فشنگ مربوطه، تعدادی پلاک خودروی جعلی، مقادیری طلا و دلار و یک دستگاه خودروی سواری تارا سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: اعضای این باند در تحقیقات صورت گرفته در مجموع به 30 فقره سرقت اموال شامل طلا، نقره، ارز و سکه از منازل مردم اعتراف کردند که ارزش این اموال برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 200 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی مال‌باختگان خبر داد و گفت: با تنظیم شکایت شاکیان و تکمیل تحقیقات پرونده تشکیل و این متهمان برای رسیدگی قانونی به جرایم خود تحویل مرجع قضایی شدند.

کدخبر: 903336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟