فیلم / این دزد حرفه ای یک پا ندارد / ببینید شگرد سرقت هایش چیست؟ + جزییات
حجم ویدیو: 27.32M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

به گزارش رکنا، سرهنگ "رسول بهرامی ارشد" گفت: سوم تیر ماه در پی مراجعه و شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات خودروهای سواری پراید به روش شکستن شیشه‌ در محله ابوذر شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری 161 این پلیس قرار گرفت و تحقیقات ابتدایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه ماموران در پی جویی های انتظامی، بررسی بانک مجرمین سابقه دار و دوربین های مدار بسته مشخصات ظاهری و مخفیگاه متهمان را بدست آوردند، افزود: مشخص شد که هر دو متهم از سارقان سابقه دار میباشند که یکی از آنها که از ناحیه پا دارای معلولیت است با سوء استفاده از معلولیت خود، خودروهای پارک شده که در محل مناسب بودند را شناسایی و سپس با عصا اقدام به شکستن شیشه آنها کرده و از محل دور می شود و در همین حین همدست وی اقدام به سرقت محتویات خودرو می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از اخذ مجوز از مقام قضائی و مراجعه به مخفیگاه متهمان هر دو متهم در محل دستگیر شدند و متهمان 42 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت  10 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند و مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ بهرامی با بیان اینکه در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

 

کدخبر: 903242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟