دستگیری  شروران محله مسعودیه/محل را به هم ریخته بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: بامداد روز گذشته خبری منبی بر درگیری تعدادی اراذل و اوباش در محله " مسعودیه " تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح با تخریب خودرو اقدام به قدرت نمایی و بر هم زدن آرامش شهروندان می‌کردند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری مسعودیه این پلیس سریعا به محل اعزام و دو نفر از متهمان را که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده و قصد حمله به مامورین با سلاح سرد را داشتند در محل زمینگیر و دستگیر کردند و با پی جویی‌های انتظامی سه نفر دیگر از عاملان اصلی ایجاد رعب و وحشت را پس از اخذ مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: هر ۵ متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو‌ها اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: متهمان با حکم قضائی همگی روانه زندان شدند و دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

 

کدخبر: 902811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟