دستگیری عامل تیراندازی در مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام

به گزارش رکنا، سرهنگ قدرت حیدری زاد شامگاه چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به جرح در درب ورودی بیمارستان امام خمینی (ره)، بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۳ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی مشخص شد متهم که از شرورهای سابقه دار می‌باشد اقدام به شلیک ۱۰ تیر با سلاح غیر مجاز نموده که منجر به مجروح شدن یک نفر و خسارت به خودروهای پارک شده نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و متهم در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

سرهنگ حیدری زاد با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد، تصریح کرد: متهم علت انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ حیدری زاد با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد گفت: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

کدخبر: 902705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟