قتل تازه داماد بخاطر اشک های نوعروس / برادرزن بعد از جنایت مخفی شده است

به گزارش رکنا، عصر 24 مرداد ماه سال ۹۸ عابرانی که از خیابان استاد معین می‌گذشتند با صحنه درگیری خونینی روبه رو شدند. مردی قمه به دست به سوی یک مرد جوان حمله کرد و بعد از زدن ضربات قمه سوار بر موتور دوستش از محل گریخت .

مرگ تازه داماد

پدرام  که تازه داماد بود به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد و  ماموران پلیس در نخستین گام از بررسی ها به تحقیق از شاهدان پرداختند .

آنها می‌گفتند 2 مرد موتور سوار به قربانی نزدیک شدند. یکی از آنها روی موتور نشسته و دیگری با قمه چند ضربه به گردن پدرام زد و آنها با موتور گریختند.

چهره نگاری قاتل

ماموران پلیس به چهره‌نگاری رایانه‌ای متهم فراری پرداختند و به سرنخ های جدیدی رسیدند و متوجه شدند پدرام تازه داماد است و قاتل از خانواده عروس است.

افشاگری تازه عروس

در این میان بازجویی از همسر قربانی سرنخ تازه ای را به پلیس داد.

 این زن که به شدت گریه می کرد گفت : شب گذشته من و همسرم با هم درگیر شدیم .من  که از رفتار همسرم ناراحت بودم با خواهرم درد دل کردم  و از بدرفتاری های شوهرم به او گفتم .گمان می کنم  خبر بدرفتاری های شوهرم با من به  گوش برادرم رسیده و احتمالاً  او شوهرم مرا با قمه  زده است .

با اطلاعاتی که تازه عروس پلیس داده بود ماموران به ردیابی برادرش  به نام امیرحسین پرداختند. اما وی همزمان با کشته شدن شوهرخواهرش به مکان نامعلومی گریخته بود.

ماموران  با اطلاعاتی که از شاهدان گرفته بودند به ردیابی هم دست فراری وی پرداختند و 17 ماه  پس  از جنایت همدست پدرام را که دوست صمیمی وی به نام شاهین بود بازداشت کردند .

تشریح جنایت کینه جویانه

شاهین در تشریح جزئیات ماجرا گفت :آن روز دوستم به من گفته بود قصد دارد شوهر خواهرش را ادب کند . به همین خاطر از من خواست تا با موتور او را به خیابان استاد معین برسانم. اما وقتی به آنجا رسیدیم  پدرام با قمه به شوهر خواهرش حمله کرد و چند ضربه به گردن او زد .من شوکه شده بودم که  او ترک موتورم  نشست و ما با هم فرار کردیم. بعد از آن روز هیچ خبری از پدرام ندارم.

 در حالی که پلیس ردی از پدرام به دست نیاورده بود تصویر وی با دستور قضایی در روزنامه ها منتشر شد تا شاید نشانی از وی به دست بیاید. اما انتشار تصویر متهم در جراید نیز بی نتیجه ماند.

شکایت از عروس

در این میان  اولیای دم علیه عروسشان شکایت کردند و مدعی شدند درد دل های وی  با خانواده اش باعث تحریک برادرش شده است تا دست به جنایت بزند.

 به این ترتیب برای پدرام که فراری بود به  اتهام قتل و برای دوستش و همچنین  همسر قربانی به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر شد و پرونده  شان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه

 در جلسه  دادگاه ، اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

 پدر قربانی گفت: پسرم  تازه داماد بود که به دست برادر زنش کشته شد .در این 4 سال پلیس ردی از عامل قتل  او به دست نیاورده است اما برای او تقاضای قصاص دارم و برای عروسم و همچنین دوست پدرام که  او را به محل جنایت رسانده شده  و سپس او را فراری داده اشد مجازات می خواهم .

سپس شاهین در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: پدرام دوست صمیمی ام بود و هر بار می خواستم جایی بروم او با ماشینش مرا به آنجا می‌رساند .آخرین بار وقتی سراغم آمد و از من خواست تا او را با موتور به  خیابان استاد معین برسانم قبول کردم. او می  گفت شوهر خواهرش با خواهرش بدرفتاری کرده و  قصد دارد شوهر خواهرش را گوشمالی دهد. او در بین راه یک قمه به دست  من داد و گفت اگر لازم شد وارد دعوا شوم .اما من به او گفتم قصد درگیری با کسی را ندارم . ما تازه به خیابان استادمعین وارد شده بودیم که او به سمت شوهر خواهرش  حمله ور شد و چند ضربه به گردن او زد. او بلافاصله برگشت و  ترک  موتور نشست و از من خواست تا به سرعت حرکت کنم.من هم از ترسم او را مقابل خانه اش رساندم  و بعد از این ماجرا هیچ اطلاعی از او ندارم.من چندین ماه  فراری بودم تا اینکه بازداشت شدم.

وی ادامه داد:  باور کنید من دستی در قتل نداشتم و فقط به خاطر رودربایستی  با دوستم  او را به خیابان استادمعین رساندم. اصلا نمی دانستم او نقشه قتل شوهر خواهرش را دارد.

سپس نوعروس روبه روی قضات ایستاد و گفت :من و شوهرم با هم اختلاف داشتیم .اما اختلاف های ما مانند همه زوج ها بود .ما فقط با هم اختلاف نظر داشتیم و اختلاف هایمان  آنقدر زیاد نبود  که من قصد کشتن شوهرم را داشته باشم .برادرم سر خود چنین تصمیمی گرفت .او اصلا درباره گوشمالی دادن شوهرم به من حرفی نزده بود.من فقط آخرین بار از رفتار بد شوهرم به خانواده ام گفتم و هرگز فکر نمی کردم این موضوع باعث شود برادرم تصمیم به قتل شوهرم بگیرد. من گمان می کنم برادرم از قبل با شوهرم اختلاف داشته و به خاطر کینه قبلی او را کشته است. حالا هم نمی دانم برادرم کجاست.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 902674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟