یک زن باردار و سه نفر دیگر زنده زنده سوختن+ جزئیات آتش سوزی در  مجتمع مسکونی فریمان

  به گزارش رکنا ، محمد حسن نیکومنش افزود: ساعت ۱۳ امروز ظهر، ۲۹ خرداد، آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۳۶ واحدی رخ داد که بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: بر اثر این حریق دود بسیار زیادی طبقات بالایی ساختمان را فرا گرفت و شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر منازل بود که آتش‌نشانان با توجه به محبوس بودن تعدادی از ساکنان بلافاصله تقسیم شدند؛ تعدادی از نیروها برای خارج کردن ساکنان به طبقات بالا و گروه دیگر برای خاموش کردن آتش رفتند.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان با اشاره به اینکه در طبقه پائین این مجتمع مسکونی بانک و چند فروشگاه نیز مستقر بود، ادامه داد: در این حادثه چهار نفر از جمله ۲ خانم که یکی‌شان باردار بود و ۲ کودک دچار دودگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه چهار مصدوم بلافاصله توسط نیروهای اورژانس عازم بیمارستان شدند، گفت: ساکنینی که در ساختمان محبوس شده بودند، توسط نیروهای آتش‌نشانی خارج و مجتمع تخلیه شد.

نیکومنش گفت: واحدها بیشتر دچار دودگرفتگی شده‌اند و خسارت آنچنانی ندیده‌اند. همچنین به بخشی از بانک خسارت وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۲ خودروی سنگین آتش‌نشانی از ۲ ایستگاه اعزام و هفت نیرو در این عملیات حضور داشتند، تصریح کرد: در نهایت عملیات پس از سه ساعت تلاش و ایمن‌سازی محل حادثه به پایان رسید. علت این حریق نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی فریمان در حال بررسی است.

 

کدخبر: 902105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟