تعقیب و گریز هالیوودی برای دستگیری زن جوان که سارق حرفه ای خودروها بود + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد:26 خرداد ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 123 نیاوران در محدوده فرمانیه تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پراید با 3 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی پراید چندی قبل از شرق تهران به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و یک عملیات تعقیب و گریز طولانی را آغاز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح به لاستیک خودروی متهمان تیراندازی کردند که در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور متوقف شد و خانم 40 ساله دستگیر ولی همدستان وی موفق به فرار شدند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پراید آلات و ادوات سرقت و 3 عدد شمس مس کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پراید و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و شناسایی و دستگیری همدستان متهم در دستور کار کلانتری 123 نیاوران قرار گرفت.

کدخبر: 901982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟