سرنوشت عجیب گروگان 16 ساله در زاهدان

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش یک پسر بچه ۱۶ ساله در خیابان بزرگمهر شهر زاهدان بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۹ وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل ربایش مشخص شد تعداد ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکی رنگ نوجوانی ۱۶ ساله به نام " صلاح الدین " را در خیابان بزرگمهر ۲۸ ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در ادامه ماموران تجسس و آگاهی کلانتری ۱۹ زاهدان با بررسی دقیق اظهارات شاهدان حاضر در صحنه و سرنخ های بدست آمده تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و هویت متهمان را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: پس از کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سرانجام مخفیگاه گروگان گیران شناسایی و چند تیم از مأموران زبده انتظامی زاهدان در کمتر از یک ساعت و در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند نوجوان ربوده شده را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد و در این عملیات چهار عامل اصلی از گروگان گیران را دستگیر کنند.

سردار جلیلیان با اشاره به کشف سلاح در بازرسی از مخفیگاه این گروگان گیران تصریح کرد: متهمان در همان بازجوئی های اولیه لب به اعتراف گشوده و به آدم ربایی با نیت اخاذی مالی از پدر نوجوان ربوده شده اعتراف کردند.

کدخبر: 900928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟