2 بار حمله دزدان به  خانم خبرنگار در یک خیابان معروف تهران

به گزارش رکنا، عصر16 خردادماه سال جاری گذشته مرد جوانی سوار بر موتور در خیابان شهید قنبرزاده در حال پرسه زنی بود که ناگهان چشمش به کیف دستی خانم خبرنگارجوان افتاد.

دزد موتورسوار در خیابان شهید قنبرزاده

مرد جوان که کلاه کاسکت به سر داشت در یک لحظه تصمیم به اجرای نقشه‌ای شوم گرفت و به آرامی خود را به کنار خانم خبرنگار که در پیاده رو خیابان درحال قدم برداشتن بود ، رساند و سپس در یک چشم برهم زدن اقدام به قاپیدن کیف دستی او که شامل مدارک شناسایی ،پانصد هزارتومان پول نقد و تلفن همراهش بود، قاپید و با آرامش خاصی محل را ترک کرد .

این خانم خبرنگار که در روزنامه ایران فعالیت دارد،  برای دقایقی شوکه شده بود و از ترس قادر به صحبت کردن نبود تا این که بغض اش شکست و با فریاد‌های دزد دزد از اهالی محل درخواست کمک کرد، اما دیگر دیر شده بود واثری از کیف قاپ تک رو نبود.

دزد وانت سوار در خیابان شهید قنبرزاده

این درحالی بود که وی چندماه پیش نیز درخیابان شهید قنبرزاده وقتی در حال رفتن به مترو بود ، در روز روشن  طعمه یک زورگیر دیگر که سوار برخودروی وانت بار سفیدی بود شد .

خانم خبرنگارماجرا راچنین تعریف کرد: آن روز هم از روزنامه خارج شدم در خیابان درحال راه رفتن بودم که صدای زنگ گوشی ام به صدا درآمد ، وقتی آن را برداشتم سرگرم صحبت شدم که ناگهان مردی از روبرو به من نزدیک شد و مچ دستم را گرفت  تا گوشی ام را بگیرد ، ابتدا مقاومت کردم اما او قدرت بدنی زیادی داشت و گوشی ام را قاپید.  خیابان خلوت بود ، آن سارق هم با آرامش خاصی سمت خودروی وانت بارش که کنار خیابان پارک کرده بود، رفت و سوارشد وحرکت کرد. تنها توانستم شماره پلاک خودرویش را بردارم . درحالیکه شوکه شده بودم ونمی دانستم چکار کنم همزمان زنی در آن حوالی درحال عبور بود، وقتی مرا با چهره آشفته و پریشان دید ، سمتم آمد هنگامی که متوجه شد گوشی ام را قاپیده اند ناراحت شد و گفت از دست من اگر کاری برمی آید کمکت کنم از وی خواهش کردم  که با گوشی اش شماره همسرم را بگیرم  و او را در جریان ماجرا قرار دهم .خلاصه با همسرم تماس گرفتم او گفت موضوع را به پلیس اطلاع بدهم

شماره پلاک ماشین دزد سرنخی که پلیس اعتنایی نکرد

 بنابراین همان لحظه برای شکایت به کلانتری میدان نیلوفررفتم و شماره پلاک وانت بار مرد گوشی قاپ را در اختیار ماموران گذاشتم . یک هفته بعد وقتی برای پیگیری به کلانتری میدان نیلوفر مراجعه کردم گفتند مالک خودرو را شناسایی کرده ایم یک زن است .دیگر هیچ خبری نشد تا اینکه هفته گذشته برای باردوم درمحدوده همین کلانتری موردحمله یک موتورسوار قرار گرفتم .وقتی برای طرح شکایت وارد کلانتری شدم مرا شناختند و گفتند شما قبلا هم مورد طعمه کیف قاپان قرار گرفته بودی ؟

گفتم: بله

این خانم خبرنگار ادامه داد: مامورکلانتری این بار به من گفت که مالک وانت باری که مرحله اول گوشی ام را قاپیده بود مردی است ساکن کمالشهرکرج  که باوی تماس گرفته اند، این درحالی است آن زمان ماموران به من گفته بودند مالک خودرو یک زن است .

بدین ترتیب با اعلام این سرقت  تیمی از ماموران برای شناسایی ودستگیری کیف قاپ حرفه ای منطقه وارد عمل شدند .

 

کدخبر: 900868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟